پروازهای ایرفرانس به ایران از سر گرفته می شود

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اظهارداشت: براساس برنامه تعیین شده پروازهای برنامه ای ایرفرانس از فردا 29/1/95 از سر گرفته خواهد شد و چهار پرواز در هفته انجام خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۶۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری گفت: پس از امضای توافقنامه از سرگیری پروازهای پاریس- تهران مقامات حمل و نقل هوایی فرانسه با مقامات سازمان هواپیمای كشوری و وزیر حمل و نقل فرانسه فردا مسافر ویژه اولین پرواز پاریس- تهران خواهند بود.


جعفرزاده با بیان اینكه خبرگزاری فرانسه نیز از روند رو به افزایش متقاضیان مسافران فرانسوی در سال 2016 برای بازدید از مراكز تاریخی و تفریحی ایران مطالبی را منتشر كرده اند، گفت: جزایر قشم و كیش، شهرهایی چون تهران، شیراز، اصفهان، اردبیل، یزد، كاشان، همدان، تبریز، رشت، گرگان و منطقه باستانی شوش از جمله مقاصد گردشگران فرانسوی به شمار آمده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه پروازهای ایرفرانس از سال 2008 به ایران قطع شده بود اظهارداشت: براساس برنامه تعیین شده پروازهای برنامه ای ایرفرانس از فردا 29/1/95 از سر گرفته خواهد شد و چهار پرواز در هفته انجام خواهد داد.

وی، ورود این هواپیما به فرودگاه حضرت امام (ره) را در ساعت 20 :20 دقیقه اعلام كرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار