خبرهای داغ:
تهیه کننده فیلم بادیگاردگفت: ما با ثاری که تولید می‌کنیم نباید اجازه دهیم آرایش جبهه فرهنگی انقلاب ازحضور و تفکر ولایی و انقلابی خالی بماند.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۷۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احسان محمدحسنی تهیه کننده فیلم سینمایی بادیگارد در مراسم گرامیداشت شهید سید مرتضی آوینی که در تالار شهید رجایی قزوین برگزار شد، با اشاره به دغدغه‌مندی شهید آوینی گفت: شهید آوینی اگر امروز بود نسبت به مدافعان حرم، اتفاقات سوریه و داعش بی‌تفاوت نبود و قطعاً شهید آوینی از کنار فقر و فساد داخل کشور ساده نمی‌گذشت همانطور که مستند خان گزیده‌ها را به زیبایی روایت کرده بود.

محمدحسنی افزود: ایشان اگر امروز بود به طور حتم در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در اربعین حسینی حضور داشت و نسبت به آب و هوای فرهنگی کشور بی‌تفاوت نبود.

تهیه کننده فیلم سینمایی بادیگارد تصریح کرد: اوضاع فرهنگی کشور خراب است ودر این بین هر کسی از خود سلب اختیار می‌کند درواقع حوزه فرهنگ و هنر به حال خود رها شده است؛ رهبر معظم انقلاب مکررأ تاکید داشته‌اند که بنده از وضعیت فرهنگی کشور راضی نیستم.

وی ابراز کرد: ما در ستاد و قرارگاه جنگ نرم باختیم و نباید متکی به دستگاه‌های متولی این امر باشیم، از زمان دولت آقای هاشمی فرهنگ به حال خود رها شده است و در زمان آقای احمدی نژاد متاسفانه ضعیف‌ترین وزراء برای حوزه‌های فرهنگی انتخاب شدند در دولت آقای روحانی هم که سه سال باارزش فقط به گدایی کردن از غرب و اروپایی‌ها صرف شد.

محمدحسنی با بیان اینکه امروز وقت نشستن نیست و اگر بنشینیم غفلت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: جنگ نرم همانند جنگ تحمیلی می‌شود با کمترین امکانات پیش برود؛ در حال حاضر ابزارهای فراوانی برای انتقال پیام های انقلاب وجود دارد.

تهیه کننده فیلم بادیگارد تاکید کرد: شهید مرتضی آوینی اگر امروز بود در مقابل شبکه‌های اجتماعی که انتخابات در پایتخت را طوری مدیریت کردند که تنها یک لیست موردنظر رای بیاورد بی‌تفاوت نبود.

وی تصریح کرد: دشمن اعتقاد دارد برای از بین بردن نظام باید بازوهای ولایت را از بین برد و بازوهای ولایت نیز دستگاه‌ها و نهادهای منتسب به بیت رهبری هستند به همین دلیل در هر دهه یک فتنه جدید برنامه‌ریزی می‌شود که در آن یکی از نهادهای ولایی کشور مورد هجمه قرار می گیرد.

محمدحسنی یادآور شد: فتنه گران در جریانات کوی دانشگاه در سال 78، ناجا را مورد هدف قرار دادند چراکه فرمانده ناجا را رهبری انتخاب می‌کنند؛ فتنه‌ها در هر دهه نو می‌شوند.

تهیه کننده فیلم سینمایی بادیگارد تاکید کرد: ما با آثاری که تولید می‌کنیم نباید اجازه دهیم آرایش جبهه فرهنگی انقلاب از حضور و تفکر ولایی و انقلابی خالی بماند؛ باید خوب بایستیم و استقامت کنیم هر کدام از جوانان امروز می‌توانند یک شهید آوینی باشند، رهبری می‌فرمایند که خود را برای فتنه‌های بزرگ‌تر آماده کنید از همین امروز باید تلاش کنیم که فتنه‌ای جدید شکل نگیرد.

در این مراسم که با حضور مسئولین و مدیران استانی برگزار شد از احسان محمدحسنی تهیه کننده فیلم بادیگارد با اهدای لوحی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها