شهردار مشگین‌شهر:

بزرگترین میدان شهرستان تا پایان خرداد افتتاح می‌شود

سیامک مظلومی از اتمام پروژه بزرگترین میدان مشگین‌شهر تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت: ورودی های مشگین‌شهر سازماندهی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۷۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

با توجه به اینکه ورودی‌های مشگین‌شهر در وضعیت نابسامانی قرار داشت و هیچ جذابیتی برای مردم شهرستان و مسافران ورودی به این شهرستان نداشت لذا نیاز به توجه بیش از پیش مسئولین شهرستان خصوصاً شهرداری دارد که این وضعیت نابسامان را اصلاح کند.

از این رو سیامک مظلومی، شهردار مشگین‌شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مشگین شهر گفت: ورودی های این شهر از محل سه راهی وراغول مربوط به اداره راه و شهرسازی، شورا و دهیار روستای ورغول می‌باشد و شهرداری در این راستا هیچ مسئولیتی ندارد اما در خصوص سایر ورودی ها به مرکز شهرستان به علت مشغله کاری زیاد در مجموعه شهرداری متاسفانه در فروردین ماه امکان اجرای پروژه‌های عمرانی وجود نداشت به همین خاطر به تاخیر افتاده است.

وی افزود: مسیر ورودی شهر از سمت اهر در مقایسه با سایر مسیرها در وضعیت مناسبی قرار دارد و برای اصلاح بیشتر این مسیر تندیس‌هایی از سنگ سفارش داده شده که در حال تراش می‌باشند و به زودی در ورودی شهر نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص رنگ آمیزی و نصب تابلوهایی متناسب با ورودی شهر نیز اقداماتی صورت می‌گیرد و در چند ماه اتی شاهد تحولاتی در ورودی های شهر خواهیم بود و این مسیرها طبق برنامه ریزی رسیدگی خواهد شد تا با زیباسازی ورودی ها بر تعداد مسافران و گردشگران بیافزاییم.

مظلومی در خصوص اجرا و تکمیل بزرگترین میدان شهرستان گفت: متاسفانه این پروژه نیز به علت مشغله کاری زیاد با تاخیر مواجه شده که تا دو ماه اتی این پروژه نیز تکمیل و اماده بهره برداری خواهد شد تا علاوه بر کاهش تصادفات احتمالی با ایجاد فضایی زیبا و در شءن شهرستان موجبات جذب بیش از پیش مسافران به این شهرستان باشیم تا این شهرستان نیز در مسیر توسعه قرار گیرد.

ارسال نظرات