مسوول ایستگاه هواشناسی نیر با اشاره به بارش شدید باران، از بارش 15 میلیمتر باران طی هفت روز گذشته و شکسته شدن رکورد بارندگی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۰۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

خلقت امینی، مسوول ایستگاه هواشناسی نیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیربا بیان اینکه مقدار بارش باران در فروردین ماه در شهرستان نیر از زمان تاسیس ایستگاه هواشناسی نیر(سال 88) یک رکورد محسوب می شود اظهار کرد: بارندگی در نیر همچنان ادامه داشته و این میزان بارش در مقایسه با بارش سال های گذشته افزایش چشمگیر داشته است.

وی افزود: بارش ثبت شده تا امروز در حدود 84 میلیمتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایشی برابر با 49 میلی متر را نشان می دهد به طوری که قبل از ثبت این مقدار بارش بیشترین نزولات آسمانی در فروردین سال 1390به میزان 44 میلی متر اتفاق افتاده است. لذا با توجه به پیش بینی های فصلی و بلند مدت انتظار داریم در بهار امسال شاهد بارندگی های قابل ملاحظه و افزایش کمیت محصولات کشاورزان باشیم.

امینی اظهار داشت:این سیستم بارشی تا روز دوشنبه به فعالیت خود بطورمتناوب ادامه خواهد داد و از روز سه شنبه با کاهش میزان ابرناکی تا پایان هفته ضمن قطع بارش ها دمای هوا نیز افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات