مسئول بسیج سازندگی جوین در گفتگو با "بسیج":

اقتصاد مقاومتی کشور را در مقابل شوک‌های اقتصادی بیمه می‌کند

مسئول بسیج سازندگی جوین با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اتکا به درون و حمایت از تولیدات داخلی است، گفت: اقتصاد مقاومتی کشور را در مقابل شوک های اقتصادی بیمه می‌کند.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۰۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
جواد شایسته راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: معنای واقعی اقتصاد مقاومتی، اتکا به درون و حمایت از تولید داخلی در مقابل هجمه محصولات خارجی است.

وی افزود: با توجه به جریان های اخیر حاکم بر معادلات جهاني اگر اقتصاد مقاومتی درست اجرا شود، کشور و نظام در مقابل هر شوک اقتصادی اعم از کاهش قیمت نفت و تحریم ها بیمه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی جوین بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اقتصاد عاریتی تاکید کرد و گفت: اقتصاد عاریتی برای جامعه ما کارساز نیست و امروز پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه های مختلف در کشور را مدیون اقتصاد مقاومتی هستیم.

شایسته راد تصریح کرد: رشد و توسعه کشور بدون توجه به اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست و امروز بسیج سازندگی شعار محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی بیان داشت: ایجاد اشتغال برای بسیجیان در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، با پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات، از جمله فعالیت های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت جوین در سال گذشته است.

مسئول بسیج سازندگی جوین در پایان گفت: پرداخت تسهیلات در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی شامل گلخانه، شیلات، طیور، دام سبک وسنگین، زعفران، و صنایع تبدیلی و استفاده از نظرات کارشناسان و فعالان بخش تولید در کیفی سازی این طرح ها وبرپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به صورت ادواری از مهم ترین برنامه های بسیج سازندگی در سال جاری است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها