خبرهای داغ:
امام‌جمعه جهرم:

مرام علوی بین مسئولان و کارگزاران کشور حکم‌فرما باشد

امام‌جمعه جهرم گفت: در کشوری که به‌ نام علی(ع) است، مرام علوی باید بین مسئولان و کارگزاران آن حکم‌فرما باشد.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۰۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

آیت‌الله لطف‌الله دژکام  با تبریک سالگرد ولادت امام جواد(ع) و مولای متقیان حضرت علی(ع) اظهار داشت داشت: این توقع همگانی وجود دارد در کشوری که به‌نام علی(ع) است مرام علوی بین مسئولان و کارگزاران آن حکم‌فرما باشد و این توقع به‌جا وجود دارد زمانی که در بودجه مملکت سهم بسیاری بابت حقوق و دیگر مسائل کارمندان و دولتی‌ها اختصاص پیدا می‌کند، مردم خواستار برچیده شدن فساد اداری و رشوه در نظام اداری کشور باشند.

دژکام با اشاره به 29 فروردین‌ماه روز ارتش نیز بیان داشت: کسانی که پیش از انقلاب را به‌یاد می‌آورند شاید ذهنیتی نسبت به این نیروهای وفادار به انقلاب داشته باشند اما امروز عزیزان ارتشی ما با اقدام و عمل خود پای آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند و آن را صادقانه نشان داده‌اند.

وی نمونه بارز از اقدام و عمل ارتش را همین شهدایی عنوان کرد که روز گذشته در برابر تکفیری‌ها و برای دفاع از حرم حضرت زینب تقدیم اسلام کردند و افزود: امروز ارتش ما سرباز امام زمان است و باید قدر این نیروهای اصیل و مردمی را بدانیم و حضور امروز ارتش در سوریه برای انتقال تجربه و تاکتیک‌های نظامی در جبهه اسلام مهم به نظر می‌رسد.

خطیب جمعه جهرم در مورد جلسه کشورهای همکاری اسلامی در استانبول ترکیه نیز عنوان کرد: جای بسی تعجب و تأسف دارد که در این گردهمایی به‌جای شعار و اقدام برای نابودی اسرائیل بیانیه علیه ایران داده شود که نشان‌دهنده نوکری برخی کشورهای اسلامی به‌صورت آگاهانه و ناآگاهانه از استکبار را دارد.

دژکام در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اعتکاف در کشور بیان کرد: حضور جوانان در این مراسم و خلوت کردن با خدا ارزش بسیاری دارد که همگان باید قدر آن را بدانند و کسانی که توفیق حضور در این محافل را دارند برای سربلندی اسلام و جمهوری اسلامی ایران بیش‌ازپیش دعا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار