با حضور نخبگان و بسیجیان شهرستانی: مجمع عالی بسیج رامسر در سال ۹۵ برگزار شد
کد خبر: ۸۶۶۰۹۵۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰






خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه رامسر، مراسم مجمع عالی و راهبردی بسیج با موضوعات سلامت تحت عنوان استفاده و بهره مندی از توان بالقوه پتانسل های موجود در شهرستان، استان و كشور و موضوع فرهنگی و سیاسی تحت عنوان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات و تشویق كاركنان محجبه در سالن همایش هاس سپاه ناحیه رامسر برگزار شد.

در این جلسه كه حضور اعضای كارگروه های مختلف، مسئولان و نخبگان شهرستانی به انجام رسید مصوب شد تا در مباحث بهداشتی تعامل بیشتری در بهینه سازی و استفاده از پتانسل های موجوذ شهرستانی همچون پزشكان رامسری كه در دیگر شهرها مشغول به فعالیت هستند در اولویت كارهای اجرایی قرار گیرد.

همچنین در بحث عفاف حجاب نیز تصمیم بر این شد تا ضمن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب كارگنان محجبه و دارای پوشش اسلامی شناسایی شوند تا در هر سال در همایشی از آنان تقدیر به عمل آید.

گفتنی است مجمع عالی بسیج در سال ۹۵ در استای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و تحقق بخشیدن این موضوع با تمام ادارت و نهادها تعامل و جلساتی را در نظر گرفته است.

در پایان نیز باید گفته شود كه جلسه بعدی مجمع عللی بسیج در اواخر اردیبهشت ماه با موضوع تحقق بخشیدن عملی در موضوع اقتصاد مقاومتی با حضور نخبگان و مسئولان ادارات شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها