خبرهای داغ:
سردار نصرالله فتحیان گفت: براساس پیش‌بینی صورت گرفته امسال حداقل 10 هزار بیمار سرطانی مورد حمایت و پشتیبانی این موسسه خیریه در سراسر کشور قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۵۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل مؤسسه امدادگران عاشورا، حمایت از بیش از ۱۰ هزار بیمارسرطانی و افتتاح شعب شهرستانی را از اولویت‌های این موسسه خیریه در حمایت از بیماران محروم و سرطانی عنوان کرد.

سردار نصرالله فتحیان، با اشاره به برنامه‌های اولویت‌دار این موسسه خیریه در راستای حمایت از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج اظهار داشت: سال 95 در واقع آغاز یک برنامه پنج‌ساله دیگر برای موسسه است و امیدواریم گام‌های ارزشمندی با حمایت نیک‌اندیشان برای بیماران نیازمند سرطانی برداشته شود.

فتحیان بیان کرد: در این زمینه سند برنامه تهیه شده و اولویت موسسه امدادگران عاشورا نیز ارائه خدمات روان، آسان و رعایت حفظ کرامات انسانی مددجویان است.

مدیرعامل مؤسسه امدادگران عاشورا خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی صورت گرفته امسال حداقل 10 هزار بیمار سرطانی مورد حمایت و پشتیبانی این موسسه خیریه در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه موسسه امدادگران عاشورا حمایت از افرادی که از انتفاع افتاده و با بیماری سرطان کمر زندگی آنان شکسته شده را در برنامه قرار داده است افزود: به دنبال این هستیم در سال 95، سه هزار خیر در سراسر کشور را جذب کرده  تا حامی مددجویان باشند.

فتحیان خاطرنشان کرد: امسال همچنین ساختمان مرکزی موسسه امدادگران عاشورا در تهران که دارای مرکز سرطان، درمانگاه و دو حسنیه است افتتاح می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه امدادگران عاشورا تصریح کرد: همچنین امسال ارکان این موسسه در مراکز استان‌ها تقویت شده و فعالیت شعب شهرستانی نیز آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها