مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی خاتم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۷۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در این مراسم که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش در محل این اداره برگزار شد، حسین آزادی نژاد در سخنانی ضمن یاد آوری بعضی از وظایف بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در تمام طول تاریخ انقلاب اسلامی و حتی در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی ارزنده و چشمگیر داشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ادامه داد: دشمن در زمان فعلی با تمام ابزارهای ضد فرهنگی خود قصد نابودی فرهنگ انقلاب اسلامی را داشته که نوک پیکان این حمله متوجه نسل نوجوان و جوان این کشور می باشد که لازم است در این راستا تمام مسئولین احساس مسئولیت کرده ونگذارند دشمن در این زمینه موفق شود.

حسین ازادی نژاد ادامه داد: به لطف پروردگار و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، علیرغم تلاشهای فراوان استکبار، دانش آموزان نسل فعلی انقلاب به مانند نسل های گذشته خود پاسدار ارزشها و ارمانهای انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل اظهار داشت: ابعاد گوناگون اقتصاد مقاومتی و تاثیرات چشمگیر این موضوع بر اقتصاد و پیشرفت کشور باید یکی از سرفصل های مهم و اساسی در حلقه های صالحین دانش آموزی قرار گیرد و دانش آموزان به صورت کامل با این موضوع آشنا گردند.

رئیس آموزش و پرورش خاتم نیز در این نشست ضمن تشکر از فعالیتهای بسیج دانش آموزی تصریح کرد: تشکل های دانش اموزی به ویژه بسیج نقشی نمایان در همکاری با آموزش وپرورش دارند و در واقع بسیاری از فعالیتها در سطح مدارس بدون کمک و همکاری این تشکل ها غیر ممکن می باشد.

وی ادامه داد: باید برای رسیدن به آینده ای روشن و ناکام ماندن دشمنان انقلاب اسلامی در رسیدن به اهداف خود، همه مسئولین باید باهم همدل و همزبان شده و مشکلات را با یاری خداوند و پشتیبانی از همدیگر از میان بردارند.

شایان ذکر است در پایان این نشست جواد فتحی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی خاتم معرفی و از زحمات فرمانده قبلی این حوزه با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.

ارسال نظرات