حفظ وحدت بالاترین اولویت است، برخی ها مواظب باشند با برجسته کردن جناح ها، گروه‌ها و افراد مطرود به ویژه فتنه گران تفرقه آفرینی نکنند.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۱۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهر ماهنشان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به زیربنایی بودن فرهنگ گفت: هم چنانکه در مصاحبه با بعضی سایت ها عرض کردم، حتی شعار سال هم فرهنگی است، حضرت آقا صریحا اعلام کرده‌اند و درست هم همین است، بر خلاف تصور برخی سطحی نگران که فرهنگ زیربناست،فذا تأکید بنده این است که مواظب باشیم، تولد حضرت علی (ع) کمی فعال‌تر باشیم به ویژه نهادهای مردمی مانند هیئات مذهبی.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور افزود: علیرغم برخی اخبار غیر صحیح در ارتباط با اعتبار مصلا، اعتباری که امسال به مصلا داده شده، ۳۰ میلیون تومان است که هنوز پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه عدم اعتماد به آمریکا و دشمن، اظهارکرد: هم چنانکه حضرت آقا در دیدار با نخست وزیر ایتالیا تأکید فرمودند، بخشی از مشکلات ما با جهان در معطوف به عهد شکنی آمریکا و ایادی اوست، من نمی دانم کسانی که در دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کردند و بر طبل دوستی با آمریکا می‌کوبیدند، کجا هستند و در کدام سوراخ خفته اند.

خطیب نمازجمعه ماهنشان در ادامه گفت: مسئولان در زمان‌ وقت اداری، سرکار خود حضور داشته باشند و اگر کسی هم در مرخصی، مأموریت یا جلسه هست، جانشین داشته باشد تا زمان حضور مردم از روستاهای دوردست برای کارهای اداری در مذیقه و مشکل نباشند.

حجت الاسلام زاهدی پور با توصیه به مردم و مسئولان افزود: همه چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، حفظ وحدت بالاترین اولویت است، برخی ها مواظب باشند با برجسته کردن جناح ها، گروه‌ها و افراد مطرود به ویژه فتنه گران تفرقه آفرینی نکنند، این وحدت با خون دل به دست آمده است.

ارسال نظرات