خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم مطرح کرد
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم تربیت نیروی هم‌تراز برای انقلاب را از اهداف این مجموعه برشمرد و گفت: نقش‌آفرینی در چالش‌های پیش‌روی انقلاب و حضور گسترده‌تر در فضای مجازی در سال جاری به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۶۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داوود محبی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قم که در سالن جلسات شهید عاصمی ساختمان فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با بیان اینکه ترویج گفتمان بسیج دانشجویی بر اساس مطالبات رهبر انقلاب اسلامی اولویت بسیج ناحیه دانشجویی استان قم است، اظهار کرد: امیدواریم با توسعه فعالیت‌های فرهنگی بتوانیم در این راستا به نتایج مطلوبی برسیم.

وی از نام‌گذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر انقلاب اسلامی یاد و اضافه کرد: امسال بسیج دانشجویی برنامه‌های عملی خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی افزایش می‌دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم تربیت نیروی هم‌تراز برای انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف این مجموعه برشمرد و گفت: نقش‌آفرینی در چالش‌های پیش‌روی انقلاب و حضور گسترده‌تر در فضای مجازی در سال جاری به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی در برخی از طرح‌های فرهنگی از دیگر اقشار بسیج پشتیبانی می‌کند، یادآور شد: موفقیت بسیج دانشجویی می‌تواند موفقیت دیگر اقشار مختلف بسیج را رقم بزند.

محبی به برخی از ظرفیت‌های موجود در شهر قم از جمله حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: وجود این ظرفیت‌ها رسالت‌های بسیج دانشجویی را افزایش می‌دهد.
ارسال نظرات