خطیب جمعه خلیل آباد:

روز ارتش، روز خنثی سازی جریان های نفوذی دشمن بود / سپاه یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان است / مردم ایران از اسراف کارترین مردمان جهان هستند

خطیب جمعه خلیل آباد گفت: زمانی می توانیم به فرمایش مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی برسیم که دیدگاه های مقام معظم رهبری را به موقع و دقیق به مرحله اجرایی در بیاوریم در غیر اینصورت وضع اقتصادی ما وضع مطلوبی نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۹۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی،در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد با اشاره به روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز ارتش و روز خنثی سازی جریان های نفوذی دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

ناهیدی در ادامه با بیان اینکه پیام امام راحل در حمایت از ارتش، توطئه های داخلی و خارجی بر علیه ارتش را خنثی کرد تصریح نمود: جنگ روانی سنگینی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اوایل انقلاب بر علیه ارتش راه افتاده بود که با صدور پیام تاریخی امام(ره) خطاب به مردم در ۲۵ فروردین ۵۸ سنگ بنای ارتش گذاشته شد و ۲۹ فروردین روز ارتش اعلام شد و ارتش پشتیبانی خود را جمهوری اسلامی ایران و ملت اعلام کرد.

وی به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و عنوان نمود: در دوم اردیبهشت ۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) زیر نظر شورای انقلاب تشکیل شد.

خطیب جمعه خلیل آباد اذعان کرد: سپاه در زمانی تشکیل شد که انقلاب با انواع توطئه ها و شرارت های داخلی و گروهک ها روبرو بود و مقابله با آفات ها برای نهادی که تازه تشکیل شده بود بدون یاری خدا و بدون برخورداری از حمایت امام (ره) و ملت ایران ممکن نبود.

وی همچنین گفت: توان سپاه با گذشت زمان افزایش یافت و این نهاد در عرصه های امنیتی، انتظامی، نظامی و سازندگی فعال شد به طوری که امروز بنا به اعتراف همه موافقان و مخالفان سپاه و انقلاب، سپاه یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان می باشد.

حجت الاسلام ناهیدی در ادامه تاکید کرد: سپاه رسالت های زیادی دارد که در برابر هر نوع تهدید سخت، نیمه سخت و نرم، خود را موظف به مقابله با آن می داند.

وی در خاتمه به پاداش های ویژه روزه ماه رجب اشاره کرد و خاطر نشان نمود: برآورده شدن حاجات، پاک شدن از گناهان، امان پیدا کردن از عذاب جهنم، برداشته شدن فشار قبر، نورانیت در قیامت از جمله پاداش ماه رجب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها