در گفتگوی «بسیج» با ابراهیم رزاقی مطرح شد
ابراهیم رزاقی گفت: برخی مسئولان اقتصادی خود را منبع آگاهی دانسته و از نظر سایرین بهره ای نبرده و راجع به دشمن خوش بینانه نظر می‎دهند تاریخ ایران لبخند تلخ آمریکا را در خود بسیار دیده و رییس کل بانک مرکزی از عدم عایدات برجام تعجب نموده است؟!
کد خبر: ۸۶۶۱۲۲۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

ابراهیم رزاقی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بررسی تاریخ ایران ضروری است لازم است شناسایی حریف ایرانی در عرصه‎های مختلف زمانی مورد توجه قرار بگیرد و چه بسیار افرادی که آمریکا با رفتار مهربانانه ظاهری، دستور قتل و کشتار انان را داد و هیچوقت تصور نمی‎کردند که آمریکای به ظاهر مهربان، آنها را بکشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد آمریکایی، خوره اقتصاد مقاومتی است افزود: برخی مسوولان، اقتصاد استقلال یافته را قبول نداشته و اقتصاد آمریکایی را ایجاد نمودند که خلاف اندیشه‎های امام راحل و بیانات رهبری معظم انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان اقتصادی خود را منبع آگاهی دانسته و از نظر سایرین بهره ای نبرده و راجع به دشمن خوش بینانه نظر می‎دهند؛ تاریخ ایران لبخند تلخ آمریکا را در خود بسیار دیده و رییس کل بانک مرکزی از عدم عایدات برجام تعجب نموده است؟!

رزاقی در خاتمه گفت: پوتین پس از تکه تکه شدن شوروی با آن ابرقدرتی بیان داشت که آمریکا یار اروپایی نیمخواهد بلکه نوکر ابرقدرتی می‎خواهد، مسوولان کشورمان چرا برجام را ایجاد نموده و انتظار عایدات دارند؟!

ارسال نظرات