طارمی گل های خود در دربی 82 را به کدام شهید مدافع حرم تقدیم کرد؟

مهدی طارمی ستاره تیم پرسپولیس، هر دو گل خود در مسابقه با تیم استقلال را به یکی از شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۳۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج، مهدی طارمی مهاجم بوشهری تیم پرسپولیس تهران دیروز جمعه 27 فروردین 1395 ، پس از دو بار گلزنی به دروازه تیم استقلال، گل های خود را به یکی از شهدای مظلوم مدافع حرم تقدیم کرد.

این شهید عزیز کسی نبود جز محمد احمدی جوان که طارمی پس از هر دو گلزنی خود در دقایق 5 و 35 نیمه اول، تصویر او را در دست گرفت و آن را به مردم و دوربین های تلویزیونی نشان داد. 

محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر است که در آذرماه سال 94 در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب سوربه فیض شهادت نائل آمد. پیکر این شهید پس از تشیع در شهر بوشهر در گلزار شهدای روستای باشی شهرستان تنگستانآرام گرفت.

مهدی طارمی دی ماه سال 1394 نیز با سفر به شهرستان تنگستان با خانواده شهید محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر دیدار کرده بود.

آقای گل این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران در این نشست صمیمی گفت: دلبستگی شهدای حرم به ائمه اطهار قابل وصف نیست و کار بزرگ آنها در حافظه تاریخ عدالت خواهی مردم ایران ثبت و به یادگار می ماند.

وی اضافه کرد : شهید محمد احمدی جوان و دیگر شهدای مدافع حرم کشورمان که از جان خود برای حراست از کیان اسلام گذشته اند الگوهای خوبی برای جوانان به شمار می روند.

طارمی تصریح کرد : مملکت ما بر مبنای برکت خون شهدا استوار است و هرچه داریم از همه آنهایی است که بر اساس اعتقاد از نظام و دین دفاع می کنند.

بازیکن ملی پوش بوشهری تیم پرسپولیس تهران یادآور شد : شهیدان نعمت‌های گران‌بهایی هستند که کیان و آرامش امروز ایران به واسطه ایثارگری‌های آنان است.

وی ادامه داد : آرزو می کنم به عنوان مدافع حرم جان ناقابل خود را فدای ائمه اطهار کنم.

مهدی طارمی همچنین دیشب و پس از پایان بازی، در تماس برنامه جمعه ها با ورزش رادیو بوشهر با وی، درباره این شادی گل هایش گفت: من به منزل این شهید مدافع حرم بوشهری رفتم و قول دادم تا پایان فصل هرگاه گل بزنم عکس او را نشان دهم.

این بازیکن جوان و بااخلاق تأکید کرد: با پیراهن منقش به عکس شهید احمدی جوان، قوت قلب می گیرم.

شایان ذکر است هشتاد و دومین شهرآورد بزرگ پایتخت ایران، امروز برگزار شد و پرسپولیس با نتیجه 4 بر 2 بر استقلال پیروز شد. مهدی طارمی (2 گل)، رامین رضائیان و محسن مسلمان چهار گل قرمزها را در برابر دو گل جابر انصاری و امید ابراهیمی (پنالتی) به ثمر رساندند.
ارسال نظرات