خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در جمع عامه مردم و بسیجیان این شهرستان، با تبریک روز ارتش و هفته نیروی زمینی، افزایش توان دفاعی و قوای نظامی کشور را مهمترین عامل بازدارنده در مقابل تهدیدهای دشمنان دانست.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،حجتالاسلام محمدرضا حامدی، اظهار داشت: ارتش مکتبی و دفاع از مرزهای امنیت ملی، ازجمله شاخصها و هویتهای قوای نظامی ازنظر رهبر فرزانه انقلاب است.

وی خدمت در سایه نایب برحق امام زمان(عج) را افتخاری بزرگ برای قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: در سایه رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)، کشور ما در ناامنترین منطقه جهان در امنیت کامل به سر میبرد.

حجتالاسلام حامدی با اشاره به جنگهای نیابتی منطقه، خاطرنشان کرد: در سایه از خودگذشتگی های قوای نظامی،امنیت کشور در حال حاضر در ورای مرزها برقرارشده است.

وی تاکید کرد: افزایش قوای نظامی، موجب کوتاه شدن دست و چشم طمع دشمنان در دستاندازی به آرمان ها و دستاوردهای نظام جمهوری ایران شدهاست.

امام جمعه میانه سپاه پاسداران را بازوی ولایت عنوان و بیان کرد: با توجه به شرایط جهان و تبلیغات دشمنان اسلام، سپاه پاسداران و نیروهای نظامی با همه توان خود در برابر توطئهها ایستاده و به هیچ قدرتی اجازه تجاوز به کیان ایران اسلامی نمیدهد.

حجتالاسلام حامدی اظهار کرد: نظامی که برای تحول فرهنگی آماده شده باشد، نباید با استحاله فرهنگی مواجه شود.

وی با اشاره به تحولات منطقه بر لزوم تصمیمگیری و پاسخ قاطع در مقابل بدرفتاری برخی کشورها از جمله عربستان و ترکیه تاکید داشت و گفت: برخی از مقامات این کشورها در صدد تطهیر چهره رژیم صهیونیستی برای دست یابی به منافع خود هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها