حضور بزرگوارانی چون شهید فرزانه در کشور انقلابی ایران اسلامی موجب شده است که دشمنان هرگز نتوانند حتی تفکر دست اندازی به این مرزو بوم را از سر خود بگذرانند .
کد خبر: ۸۶۶۱۲۵۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ دراین دیدارکه با حضور حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت ،سرکار خانم ذوالفقاریان معاونت فرهنگی اجتماعی و جناب آقای منتظر مسئول امور ویژه دبیر کل ،حجت الاسلام بهرامی معاونت سرمایه انسانی،جناب آقای کشاورزیان معاونت امور مالی  انجام شد.

حسین اسماعیلی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت شهید والا مقام رضا فرزانه به خانواده ی مکرم ایشان ادای حترام نمودند و افزود :حضور بزرگوارانی چون شهید فرزانه در کشور انقلابی ایران اسلامی موجب شده است که دشمنان هرگز نتوانند حتی تفکر دست اندازی به این مرزو بوم را از سر خود بگذرانند .

دبیر کل جمعیت در ادامه با اشاره به این مطلب افزود: ما جمعیت فرزندان شاهد نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که ادامه رو راه پدرامان باشیم و این پرچم بر افراشته شده شهدا توسط جمعیت را همیشه برقرار و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

همسر شهید فرزانه  ، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با دبیر کل و معاونت های جمعیت از  تشکیل چنین مجموعه هایی استقبال کرد و گفت: این دیدار ها باعث دلگرمی خانواده های شهدا شده و روحیه های پاک و صمیمانه شهدا را یادآور می شود.

در این دیدار که فرزندان شهید فرزانه نیز حضور داشتند و  نیاز  اساسی جامعه را ترویج این روحیه  توسط مجموعه هایی چون جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر دانستند.

در پایان این دیدار ،حسین اسماعیلی  دبیر کل جمعیت با گرامی داشتن یاد و خاطره این شهید والا مقام با اعطای هدیه  تابلو فرش از خانواده ایشان تقدیر به عمل آورد.


ارسال نظرات