شهردار تبریز با اشاره به اهتمام شهرداری تبریز در حوزه عمران، از پایان عملیات ساخت سالن ورزشی ائل گلی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۷۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، با اعلام این خبر گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی با در نظر داشتن توزیع متناسب پیگیری شده و در کنار افزایش شور و نشاط ورزشی، در تقویت زیرساخت‌های حوزه بحران نیز موثر واقع خواهد بود.

وی اضافه کرد: عملیات اجرائی ساخت سالن ورزشی محله ائل گلی به منظور توزیع مناسب امکانات ورزشی و استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت در انتهای محله ائل گلی به پایان رسیده و این طرح ورزشی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی با عنوان اینکه سالن ورزشی محله ائل گلی برای استفاده چندمنظوره طراحی و ساخته شده است، بیان کرد: این سالن در 1350 متر مربع مساحت و با الحاق 200 متر مربع ساختمان دیگری، با صرف هزینه ای نزدیک به 18 میلیارد ریال به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به کارکرد این مجموعه در حوزه بحران اظهار داشت: سالن ورزشی محله ائل گلی، علاوه بر ارائه خدمات مختلف ورزشی، در مواقع بلایای طبیعی نیز می ‌تواند به صورت چندمنظوره برای اسکان موقت شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

سالن چندمنظوره ورزشی ائل گلی، در خیابان سبلان ائل گلی و مجاور خانه سلامت گلریز شهرداری منطقه دو، ساخته و آماده افتتاح شده است.

ارسال نظرات