جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور:

بازدید شش میلیون ایرانی از مناطق عملیاتی/ مقاومت اسلامی در سراسر گیتی هویت یافته است

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه امروز مقاومت اسلامی در سراسر گیتی هویت پیدا کرده است، یادآور شد: امروز مقاومت رزمندگان اسلام راهبرد امت اسلامی در سوریه، عراق، یمن و غزه شده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۰۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار علی فضلی در یادواره موضوعی «آزادگان و دفاع مقدس» که در تالار راد شهرستان شفت برگزار شد، شفت را مهد روحانیت و فقهای بزرگ دانست و اظهار کرد: آزادگان از شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز مقاومت اسلامی در سراسر گیتی هویت پیدا کرده است، یادآور شد: امروز مقاومت رزمندگان اسلام راهبرد امت اسلامی در سوریه، عراق، یمن و غزه شده است.

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور از عمليات بيت المقدس بعنوان نماد آزادسازی خرمشهر قهرمان ياد و اضافه كرد: در آن زمان، رزمندگانی از 12 استان در قالب 135 گردان حضور داشتند و اين، هنر امام راحل عظيم الشأن در بسيج نيروها برای دفاع از اسلام بود.

فضلی با اشاره به اینکه طرح آزاد سازی خرمشهر در چهار مرحله انجام گرفت، اظهار کرد: عبور از رودخانه کارون، رسیدن به جاده اهواز که تا ۱۰۰ کیلومتر در اشغال دشمن بود، عبور از ساحل اروند از جمله مراحل آزادی سازی خرمشهر بود.

وی با اشاره بر اینکه تمام رزمندگان وقتی به شلمچه می رسیدند سجده می کردند، ادامه داد: شدت شکنجه ها تصرف میادین نبرد را غیر ممکن می کرد اما رزمندگان با همه ی اوصاف بر باطل پیروز شدند.

فضلی با بیان اینکه 5 هزار و 700 کیلومتر از خاک ایران اسلامی در عملیات بیت‌المقدس پس گرفته شد، خاطرنشان کرد: 20 هزار و 400 نفر از نیروهای عراقی به اسارت رزمندگان اسلام درآمدند و امام خمینی(ره) پیام داد خرمشهر را خدا آزاد کرد.

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه عنایت پروردگار موجب شد تا خرمشهر آزاد شد گفت: امام خمینی(ره) فرمودند:«فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش های اسلامی است».

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اندک امکانات اما با توسل بر خدا به پیروزی رسيدند افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس که کشور در تحریم دشمنان بود، رزمندگان با تکیه بر سلاح ایمان و خودباوری به پیروزی رسیدند.

فضلی با اشاره به اینکه باید در برهه کنونی نیز با تأسی از فرهنگ شهدا به مقابله با جنگ اقتصادی دشمن پرداخت افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس با امدادهای غیبی و تکیه بر دانش خود دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال آن است تا میان مردم و ولایت شکاف ایجاد کنند اضافه کرد: باید مراقب توطئه ها و دسیسه دشمن باشیم.

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه حدود شش میلیون نفر به مناطق عملیاتی سفر کردند گفت: گیلان نیز یکی از استان های خوب در اعزام زایرین به کربلای ایران بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار