سردار سلامی خبر داد:

آغاز عملیات باز پس گیری مناطق اشغالی در رزمایش پیامبر اعظم(ص)

عملیات باز پس گیری مناطق اشغالی کشورمان توسط دشمن فرضی در مرحله دوم رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه که در منطقه عمومی جنوب شرق کشور در جریان است، آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۰۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
به گزارش سرویس مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛   سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که در منطقه عمومی رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) حضور دارد، به خبرنگاران اظهار داشت: عملیات رزمایش امنیتی امروز با مشارکت واحدهای عمل کننده با انجام کمین سر راه ستون دشمن فرضی آغاز شده که در این عملیات نیروهای کمین کننده با شلیک انواع سلاح ها از زمین و هوا توسط بالگردها، دشمن فرضی را مجبور به فرار کردند.
 
وی با اشاره به اینکه امروز عملیات ترکیبی توسط افرادی که در زمین عملیات انجام می دهند و بالگردها صورت می گیرد، افزود: مهارت های تاکتیکی و تکنیکی نیروهای عمل کننده در رزمایش تاکنون با موفقیت همراه بوده که در این موفقیت چابکی و عکس العمل به موقع نیروها را در میدان عمل تجربه کردیم.
 
سردار سلامی همچنین تصریح کرد: در ادامه عملیات طراحی شده برای امروز فرض بر این بود که نیروهای مسلح دشمن راه بندانی را در یک سه راهی ایجاد کردند که برای رفع این راه بندان، واحدهای زرهی همراه با بالگردها به دشمن حمله کرده و منطقه انسداد شده را باز کردند.
 
وی اضافه کرد: عملیات بعدی؛ حمله به محل تجمع اشرار تعیین شده که اکنون نیروهای عمل کننده با ریختن آتش سنگین خود، در حال اجرای این مأموریت هستند.
 
منبع:دفاع پرس
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار