فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبرداد :

برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس از امروز در منطقه عمومی الله داد فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه از امروز 26 فروردین ماه رزمایش راهیان بیت المقدس به مدت دو روز برگزار میشود، گفت: این رزمایش با حضور 3گردان بیت المقدس و کوثر در منطقه عمومی الله داد فردوس برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۱۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش سرویس مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛ غلامرضا فلاحی صبح امروز (26فروردین ماه) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با تبریک ماه رجب به بسیجیان و عموم مردم اظهارداشت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور دو گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر به مدت دو روزصبح امروز آغا شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به برنامه های روز اول رزمایش گفت: فراخوان بسیجیان، حضور و غیاب، سازماندهی، کلاس های تاکتیکی، تمرین های خشک در میدان، اجرای رزمایش به جهت آمادگی بیشتر، برگزاری نماز و دعای کمیل، رزم شبانه با موضوعات مختلف و انفجارات برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه منطقه عمل کننده رزمایش در الله داد فردوس به برنامه های روز دوم رزمایش اشاره و عنوان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور خانواده های شهدا، گردانهای بیت المقدس، الزهرا، و کوثر و نیروهای بسیجی، مسئولین ادارات و نیروهای انقلابی به صورت همزمان برگزار می شود.
 
فلاحی مهمترین هدف رزمایش را  تکیه دفاع بر مردم در روز حادثه و ایجاد وحدت و همدلی را از دیگر اهداف این رزمایش عنوان کرد و افزود: ایجاد شناخت در سطح گردانهای بسیج ، آمادگی های عمومی، تمرین و فراخوانی بسیجیان می باشد.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)
انتهای پیام/
ارسال نظرات