سخنگوی رزمایش بیت المقدس سپاه استان در منطقه رزمایش :
سخنگوی رزمایش بیت المقدس سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به اینکه سعی می کنیم در این رزمایش به تمام اهداف تعیین شده برسیم، افزود: این اهداف براساس سناریوی اساسی و تهدیدات واقعی استان تدوین شده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۲۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش سرویس مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛ علی رضا یوسفی سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس خرسان جنوبی صبح امروز درپارک آزادگان بیرجند محل برگزاری اولین برنامه رزمایش راهیان بیت المقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(علیه اسلام) استان، اظهارداشت:  اجرای حرکات رزمی و شکستن اجسام سخت توسط رزمی کاران بسیجی از برنامه های امروز بسیجیان در رزمایش می باشد.
 
سخنگوی رزمایش بیت المقدس سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه آغاز رزمایش راهیان بیت المقدس امروز ساعت 7:30 صبح بوده است، گفت: این رزمایش همزمان با مرکز استان در شهرستانهای قاین، زیرکوه، فردوس و طبس از امروز 26 فروردین ماه به دمت دو روز برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه فراخوان بسیجیان، حضور و غیاب، سازماندهی، کلاس های تاکتیکی، تمرین های خشک در میدان، اجرای رزمایش به جهت آمادگی بیشتر، برگزاری نماز و دعای کمیل،رزم شبانه با موضوعات مختلف و انفجارات و برگزاری حلقه های صالحین  از برنامه های امروز بسیجیان خواهد بود.
 
یوسفی جهت یابی، پیاده روی به سمت آبشار چهارده در بیرجند در شب اول رزمایش می باشد، افزود: این رزمایش با حضور حماسی گردان های بسیج شهرستان بیرجند صبح جمعه ساعت 30: 7 در بلوار پیامبر اعظم به طرف منطقه عمومی بیدخت برگزارمی شود.
 
وی با بیان اینکه  رزمایش راهیان بیت المقدس طی دو مرحله در 11شهر ستان استان برگزار می شود، عنوان کرد: در مرحله اول که از امروز آغاز شده است  بسیجیان گردان های  شهرستانهای بیرجند، قاین، فردوس، زیرکوه و طبس اقتدار خود را به رخ دشمن خواهند کشاند.
 
سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس با اشاره به اینکه سعی می کنیم در این رزمایش به تمام اهداف تعیین شده برسیم، افزود: این اهداف براساس سناریوی اساسی و تهدیدات واقعی استان تدوین شده است.
 
وی با بیان اینکه در شهرستانهای مرزی عملیاتهای گردانها به صورت تاخیری و کمین و در بعضی از شهرستانها عملیاتها به صورت اغتشاشات، ضد هلی برن دشمن برنامه ریزی و اجرا خواهدشد، گفت: در همین راستا با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای(حفظه الله) وشرکت بسیجیان با آمادگی کامل اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب خواهیم کشاند.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا (ع)
انتهای پیام/
ارسال نظرات