امیر گلفام در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهرری:

تحت فرمان ولایت بودن افتخار ارتش است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از 48 هزار شهید در دفاع از نظام اسلامی پیش قدم بوده است گفت: افتخار ارتش این است که تحت فرمان ولایت بوده و هست.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۲۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش سرویس مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛  امیر سرتیپ دوم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرری با بیان دلاورمردی های ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از 48 هزار شهید به پیشگاه ولایت و ملت، همواره در دفاع از نظام اسلامی پیش قدم بوده است. افتخار ارتش این است که تحت فرمان ولایت بوده و هست.
 
وی اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هسته های ارتش انقلاب در دل ارتش طاغوت شکل گرفت. آن زمانی که ارتشیان در دل تاریکی های رژیم منحوس پهلوی با ارتباط با مرجعیت بزرگ و روحانیت معظم راه خود را مشخص کردند و برای پیروزی ملت قدم برداشتند. شهدایی همچون نامجو، صیاد و قرنی از جمله مرتبطین آن زمان بودند.
 
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ارتش با تمام قدرت در کنار انقلاب حضور داشت و در حوادث مختلف آن زمان به ویژه غائله های تجزیه طلبان به ویژه کردستان و گنبد حماسه های بی بدیلی آفرید. شهیدان فراشاهی، فلاحی و شریف اشراف از جمله شهیدان آن دورانند.
 
وی ادام داد: در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس هم ارتش این ارتش آزموده شد. آزمونی که باعث افتخار این ملت شده است و تا ابد برای هر آزاده ای در سراسر عالم موجب بالندگی است. هر لحظه از این دوران برگ زرینی برای تاریخ این ملت است. حضرت امام (ره) فرمودند این دفاع مقدس یک دانشگاه است. همین هم شد، این دانشگاه بزرگ بود که در تمام عرصه های انقلاب دانشجویانی تربیت کرد که باعث پیشرفت نظام اسلامی شدند. پیشرفتهایی که مدیون خون پاک شهداست.
 
امیر گلفام در همین زمینه گفت: ارتش هم از این قافله دور نبود و برای این حرکت عظیم بیش از 48 هزار شهید سرافراز تقدیم این راه کرده است. برای قدم به قدم این خاک مقدس، در زیر لوای ولایت خون های پاکی به زمین ریخته شده است تا گزندی به ایم سرزمین نرسد. این اقتدار نظام اسلامی به برکت همین ایثار هاست.
 
وی در پایان افزود: انشاالله در رژه روز ارتش این اقتدار را به رخ جهان می کشیم. ایام حماسه آفرینی های نیروی زمینی و روز ارتش را به همه ملت ایران اسلامی به ویژه رهبر انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم و به روح مقدس شهدا درود می فرستیم و تا ابد با همرزمان شهیدمان عهد بستیم تا آخرین لحظه پای این نظام و سرزمین مقدس بمانیم و انشاالله به فیض شهادت نایل شویم.
 
منبع: بسیج پرس
انتهای پیام/
ارسال نظرات