عسکری در اولین مجمع بسیج شهرستان بیجار در سالجاری

تکیه بر تولیدات داخلی اقدام عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی است

جانشین فرمانده سپاه بیجار گفت: تکیه بر تولیدات داخلی اقدام عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۷۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیجار امروز در اولین مجمع بسیج شهرستان بیجار که در سالن شهید رحمانی سپاه این شهرستان برگزار شد ،ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب،از بومی سازی برنامه های فرهنگی متناسب با نیازهای شهرستان در سال 95 خبر داد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل،گفت:مهمترین برنامه های مجمع بسیج شهرستان در سال 95 ،اقدام و عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی و توجه به مسائل فرهنگی شهرستان بیجار است.

عسکری افزود: دولتمردان ما باید امروز دیگر نگاهشان به برجام 1،2،3 و 4 نباشد و این را بدانند توجه به تولیدات داخلی مهمترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی است در جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ،بیان داشت:دشمنان نظام با نفوذ در جریان های مختلف سعی در ورود به سیستم های مختلف کشور را دارند تا بتوانند از این طریق به اهداف شوم خودشان برسند.

وی با اشاره به تشکیل سازمان کنفراس اسلامی جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم غاضب صهیویستی ،گفت: سیستم های غربی با نفوذ در جهان اسلام سعی در تشدید اختلافات و تفرقه در بین مسلمانان را دارند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود به اشاره به رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاه در جنوب شرقی کشور،بیان داشت:مولفه اصلی نیروهای نظامی تکیه بر بسیج مردمی است.

وی افزود:سران عشایر و قبائل مختلف با حضور مقتدرانه درکنار نیروهای نظامی سرود وحدت اسلامی سر دادند.

عسکری تاکید کرد: پیام این حضور این است که نیروهای نظامی در کشورهای اسلامی اقتدار خود را از مردم کسب می نمایند.

ارسال نظرات