مديركل كميته‌ي امداد استان اردبيل:

تمامي فعاليت‌هاي كميته‌ي امداد بايد داراي پيوست فرهنگي باشد

بهروز زلالي گفت: هر فعاليتي كه در زمره‌ي خدمت رساني به اقشار محروم صورت مي‌گيرد بايد پيوست‌هاي فرهنگي داشته باشد تا موجب توانمندسازی خانواده ها را فراهم آورد.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۸۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز زلالي در نشست تخصصي حوزه فرهنگي و آموزش خانواده اظهار داشت: دقت در هدايت صحيح خانواده‌ها به سوي توانمندي نبايد از ديد كارگزاران فرهنگي و مشاورين به دور باشد كه در اين راستا نهايت سعي و تلاش را بايد به انجام رساند.

وي با اشاره به اينكه برگزاري جلسات و همايش‌‌هاي آموزشي براي مددجويان مفيد مي‌باشد، تصريح كرد: لازم است همكاران فرهنگي بصورت عملي وارد شده و مباحث مطرح شده در چنين جلساتي را به بهترين نحو ممكن به منصه‌ي ظهور بگذارند.

زلالي با بيان اينكه بررسي‌ها نشان مي‌دهد مشاوره و راهنمايي تأثير بسزايي را در ارتقاء سطح زندگي خانواده‌ها از نظر ديني، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي به دنبال داشته است، افزود: هدايت خانواده‌ها به سمت و سوي رستگاري بزرگترين مسئوليت همكاران حوزه‌ي فرهنگي است.

مديركل كميته‌ي امداد استان اردبيل با بيان اينكه همگي بايد كمك كنيم تا اقشار آسيب پذير به خودكفايي برسند، اذعان داشت: در اين باب وظيفه‌ي مشاورين و كارگزاران حوزه‌ي فرهنگي بيشتر است چرا كه آنان با ارائه‌ي مشاوره‌هاي مناسب بايد زمينه‌هاي لازم توانمندي را در بين افراد خانواده ايجاد كنند.

اين مقام مسئول خواستار همكاري هر چه بيشتر مشاورين با مددكاران و همكاران حوزه‌ي خودكفايي شد و ادامه داد: با همياري يكديگر مي‌توانيم مددجويان را به سمت كارآفريني سوق دهيم.

وي در ادامه‌ي سخنان خود، تعميق اعتقادات و باورهاي ديني در بين مددجويان را يكي از مهمترين فعاليت‌هاي مهم حوزه‌ي فرهنگي عنوان كرد و افزود: احیاء و تقویت عزت و کرامت مددجويان، جلوگيري از ترك تحصيل دانش آموزان، تلاش براي راهيابي دانشجويان به مقاطع بالاتر تحصيلي و احيا و ارتقاء سطح فكري و فرهنگي خانواده‌ها جزو برنامه‌هاي مهم اين حوزه محسوب مي‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار