نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: اقتصاد مقاومتی راهگشای توسعه‌ اقتصادی و بهبود معیشت مردم است که تمام دستگاه‌ها باید در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام‌معظم رهبری گام بردارند.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۹۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد ذبیحی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان که در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام‌معظم رهبری اظهار داشت: تحقق شعار امسال به نام "اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" زمانی محقق می‌شود که هر کس به سهم خویش در این مسیر حرکت کند و برای این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: وحدت و موفقیت امروز نظام اسلامی در زیر پرچم ولایت محقق شده و با پیروی از مکتب ولایت در این مسیر ثابت قدم بمانند و امروز بیش از گذشته برای مقابله با بحران‌های اقتصادی مصمم‌تر از دیروز وحدت خود را حفظ کنند.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای رنج کشیدن نیست بایستی از کارآفرینان و جوانان با استعداد مناطق مختلف کشور و به خصوص مناطق محروم که می‌تواند به افزایش اشتغال و تولید ملی کمک به‌سزایی کند حمایت شود تا شاهد افزایش تولید ملی نیز باشیم.

حجت‌الاسلام ذبیحی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فضائل ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب در میان دیگر ماه‌ها از حرمت بالایی برخوردار است که باید حرمت این ماه با عبادت و راز و نیاز و دوری از گناه نگه داشته شود.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: امیدوارم همه بتوانند توفیق بهره‌گیری از فضائل معنوی این ماه که به ماه استغفار و طلب حاجت مشهور است داشته باشند.

وی افزود: بهترین ماه‌ها رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان است باید تلاش کنیم در مسیر عبودیت خداوند متعال قرار بگیریم و برای بهره‌مندی از لیالی قدر با به ارج گیری از ماه رجب و شعبان به مقصد برسیم.

حجت‌الاسلام ذبیحی خاطرنشان کرد: راه رسیدن به خدا تقوا و بصیرت است.

در پایان مراسم طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام محمد ذبیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله از تلاش‌های "حجت الاسلام رضا صادقی " تقدیر و "حجت الاسلام ابوالفضل رجبی" به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات