معاون عمراني استاندار اردبيل:

پروژه پاياب سد خداآفرين 30 هزار شغل در استان اردبيل ايجاد مي كند

علي آذرنژاد گفت: با بهره برداري از پروژه پاياب سد خداآفرين باعث ايجاد 30 هزار شغل پايدار در استان مي شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۰۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، علي آذرنژاد در جلسه بررسي و رسيدگي به طرح هاي عمراني شهرستان بيله سوار با اشاره به سفر رئيس جمهور به استان اظهار كرد: با عنايات رهبر معظم انقلاب يك ميليارد دلار از صندوق توسعه ملي براي مهار آب هاي مرزي در استان اختصاص يافته كه 62 هزار هكتار از زمين هاي ديم شمال استان به كشت آبي تبديل خواهد شد.

وي با بيان اين كه پروژه پاياب سد خداآفرين بزرگترين پروژه در حوزه آب و خاك استان مي باشد، گفت: 42 هزار هكتار از پروژه 62 هزار هكتاري سد خداآفرين در محدوده شهرستان بيله سوار است كه با اتمام آن براي 30 هزار نفر در استان اشتغال ايجاد مي شود.

وي با بيان اين كه استان اردبيل يكي از قطب هاي مهم كشاورزي در كشور محسوب مي شود افزود: با اتمام پروژه پاياب سد خداآفرين تحول عظيمي در بخش كشاورزي و اقتصادي استان ايجاد خواهد شد.

معاون استاندار اردبيل ، كل اعتبارات عمراني اختصاص يافته به شهرستان بيله سوار در سال گذشته بيش از سه هزار و 300 ميلياردريال براي 150پروژه بود كه فقط 35پروژه با اعتبار 250 ميليارد ريال پارسال به بهره برداري رسيده و مابقي پروژه ها در حال اجراست.

وي روكشي و آسفالت داخل شهرو جاده هاي مواصلاتي روستاي سمكلو،عزيزكندي و آج اشمه و خروسلو و همچنين حذف نقاط حادثه خيز فولادلو و چالماكندي را از برنامه هاي عمراني امسال عنوان كرد و گفت: طرح فاضلاب جعفرآباد و بهره برداري از تصفيه خانه بيله سوار ، تكميل فاز دوم پايانه مرزي بيله سوار و تكميل آبرساني مجتمع خروسلو و 170روستاي آن و همچنين اجراي لاين دوم كمربندي از ديگر برنامه هاي عمراني سال 95شهرستان بيله سوار مي باشد.

آذرنژاد اضافه كرد: مشكل انتقال كارخانه آسفالت بيله سوار حل شده است و شهرداري بايد نسبت به انتقال آن در اسرع وقت اقدام نمايد.

وي همچنين خواستار پرداخت حق و حقوق شهرداري از محل ساخت و سازهاي انجام گرفته توسط پايانه مرزي و گمرك بيله سوار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار