همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی انجام شد؛

آغاز دوره آموزش هنر اسلامی در یزد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی نخستین دوره آموزش هنر اسلامی در حوزه هنری یزد آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۴۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسیج از يزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اولین دوره آموزش تخصصی هنر اسلامی به منظور ارتقای سطح بینش جامعه هنری استان با حضور حجت‌الاسلام سعید اصفهانیان، محقق و پژوهشگر رسانه در یزد آغاز به کار کرد.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری یزد بيان كرد: این دوره‌ها با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی و با اولویت رشته‌های رسانه‌ای هنر برگزار می‌شود.

محمدحسین فیاض افزود: این دوره‌ها طوری طراحی شده که یک هنرمند متعهد و متخصص می‌تواند پس از پایان دوره به تنهایی نقش یک رسانه مؤثر و فعال را در جامعه ایفا کند.

وی با بیان اینکه هنرجویان گزینش شده این دوره‌ها را در تهران و یزد طی می کنند، اظهار داشت: یزد، اولین استانی است که این طرح آموزشی را با حضور جمعی از هنرمندان جوان و علاقمندان به هنر اجرا می کند.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری یزد ادامه داد: در حال حاضر آموزش رشته های رسانه ای هنر شامل؛ فیلم، انیمیشن و گیم در دستور کار قرار دارد و در آینده نیز رشته هایی مانند گرافیک و معماری به آنها افزوده خواهد شد.

وی مهمترین هدف این طرح را ارتقای سطح بینش جامعه هنری کشور عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان پس از فراگیری آموزش های لازم به عنوان یک انسان ـ رسانه، محتوای الهی و آموزه های ایمانی عمیق را در فرم ها و قالب های متنوع هنری به قشرهای مختلف جامعه منتقل خواهند کرد.


ارسال نظرات