در ماراتن دو روزه؛

یزدی ها برترین های ششمین جشنواره مجریان و هنرمندان پایتخت را درو کردند +تصاویر

ششمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران با حضور چشم گیر هنرمندان یزدی به مدت دو روز در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۴۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: ششمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران با حضور چشم گیر هنرمندان یزدی به مدت دو روز در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

پنجشنبه 26 فروردین ماه اولین روز جشنواره به هنرمندان صحنه کشور تعلق گرفت تا در یک ماراتن نفس گیر به رقابت بپردازند که در این میان گروه کودک «هاشم و باشم» به هنرمندی برادارن حائری زاده، توانست مدال مشترک بهترین گروه کودک در بخش «شادی صمیمت و خنده» را از آن خود کند.

روز دوم جشنواره که به مجریان صحنه تعلق داشت در بخش جوان هر چند استان یزد با دو شرکت کننده در بخش وارد گود رقایت شد اما نازنین ناظم از تهران مقام اول و حائز دریافت چکاو ک زرین، فاطمه سلامی زاده از استان مرکزی برنده چکاوک سمین و مریم قاسمی و امیر حسین جانقربان به طور مشترک حائز دریافت چکاوک مسین شدند.

در بخش رقابتی 20 مجری برتر، نازنین ناظم حائز مقام اول و موفق به دریافت لوح چکاوک رزین، ابوالفضل اکبرزاده از استان کرمان حائز دریافت چکاوک سیمین و زهرا بی شک لوح چکاوک مسین شدند که این سه نفر به بخش 10 نفر برتر راه یافتند.

در بخش رقابتی 10 مجری برتر، مهدی قانع، حسین وکیلی و محمد یزدانی از استان یزد و نازنین ناظم، صمد قربان نژاد، عقیل عباسی، احسان ابراهیمی، بهزاد فراهانی، طیبه کریمی و احسان زرشناس از دیگر استان ها با هم به رقابت پرداختند با رأی هیأت داوران که مهدی قانع برنده مقام اول و دریافت میکروفن زرین، حسین وکیلی زارچ مقام دوم و دریافت میکروفن رزین و نازنین ناظم از تهران نفر سوم و دریافت میکروفن زرین را به دست آوردند.

محمد یزدانی نیز در این بخش لوح زرین طنازترین مجری صحنه ایران را از آن خود کرد.

گفتنی است در بخش خواننده برتر نیز محسن نشاسته گر از استان یزد در هیأت داوران حضور داشت ومهدی رضا مضطرزاده، ابراهیم کیان مهر، پدرام عابسی، حسین گرجی پور با هنرمندان دیگر استان ها به رقابت پرداختند که حسین گرجی پور تقدیر شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار