در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه سومین مرحله از سری مسابقات کتاب خوانی سایت یزدرسا برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۵۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه، سومین مرحله از سری مسابقات کتاب خوانی سایت یزدرسا برگزار می شود.

علاقه مندان براي شركت در اين مسابقه مي توانند با مراجعه به آدرس اينترنتيhttp://book.yazdrasa.ir/در اين مسابقه شركت كنند.

برای شرکت در مسابقات می بایست موارد زیر به صورت متوالی انجام پذیرد

1-در قسمت منابع مسابقات کتاب ومنبع الکترونیکی مسابقه را دریافت و مطالعه نمایید سعی کنید این مرحله را با دقت انجام دهید و با آمادگی کامل در مسابقه شرکت نمایید چرا که هر نفر فقط یکبار می تواند درهرمسابقه شرکت نماید.

2-بعد از مطالعه کتاب در قسمت ورود می بایست با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید چنانچه برای اولین بار است که در مسابقات شرکت می کنید می بایست در قسمت ایجاد حساب جدید مشخصات خود را وارد نموده و ثبت نام نمایید سعی نمایید اطلاعات خود را بطور کامل و صحیح وارد نمایید تا چنانچه برنده مسابقه شده اید حقی از شما ضایع نشود.

3-بعد از ورود در صفحه «شرکت در مسابقات» مسابقات فعال را شما می توانید مشاهده و شرکت نمایید.

4-مسابقات در زمان محدود تعریف شده است یعنی در فقط زمان معین شده می توانید شرکت نمایید.

5-چنانچه در مسابقه شرکت کردید می بایست در زمان مشخص شده به سوالات پاسخ دهید و چنانچه از ادامه مسابقه منصرف شدید امکان شرکت دوباره در آن مسابقه وجود ندارد پس سعی نمایید با آمادگی کامل وارد مسابقه شوید.

6-در پایان مسابقه به 5 نفر با بالاترین امتیازبه قید قرعه نفری 500000 ریال پرداخت می شود

برندگان مرحله دوم مسابقات کتابخوانی

اسامی برندگان بدین شرح است:

نفر اول: مریم مرادی

نفر دوم: محمود آقا جانی

نفر سوم: سیم زر علوی

نفر چهارم: زهرا اشکهرانی

نفر پنجم: مختار باقرزاده

لازم به ذکر است برندگان تا 10 اردیبهشت ماه مدارک خود(تصویر کارت ملی، شماره حساب و نام بانک) را به ایمیل یزدرسا (info@yazdrasa.ir) ارسال نمایند

ارسال نظرات