خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) سپاه استان قم گفت: فرماندهان حوزه‌های بسیج دانشجویی پردیسان می‌توانند با حضور در شورای اداری پردیسان مطالبات دانشجویی را از مسئولان پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۷۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین مرادی ظهر روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قم که در سالن جلسات شهید عاصمی ساختمان فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، با بیان اینکه حجم قابل توجهی از دانشجویان استان قم دوران تحصیل خود را در پردیسان سپری می‌کنند، اظهار کرد: منطقه پردیسان محدوده زیر نظر ناحیه امام حسن(ع) است به همین علت این ناحیه مقاومت بسیج با ناحیه بسیج دانشجویی استان ارتباط نزدیکی دارد.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه اسلامی هستند، اضافه کرد: سپاه و بسیج به ترویج آموزه‌های انقلابی در میان این افراد اهتمام جدی دارند و این موضوع رسالت‌های بسیج دانشجویی را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با مشارکت ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: فرماندهان حوزه‌های بسیج دانشجویی پردیسان می‌توانند با حضور در شورای اداری پردیسان مطالبات دانشجویی را از مسئولان پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان قم باید فعالیت‌های میدانی خود را افزایش دهد، تصریح کرد: در دوران مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان قم اقدامات مطلوبی توسط دانشجویان بسیجی انجام شده است که امیدواریم با همدلی دانشجویان این روند در دوران مسئول جدید این مجموعه نیز ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات