خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان:

کلید رفع بحران اقتصادی قطع امید از کالاهای خارجی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی (ع)تاکستان گفت: کلید رفع بحران اقتصادی قطع امید از کالاهای خارجی است.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۸۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

 

حجت الاسلام میرزا بیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع)تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،پیرامون شعال سال که بر مسائل اقتصادی و پیشرفت آن تاکید دارد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سالشان فرمودند نقطه ضعفی که دشمن از طریق آن به ما ضربه وارد کرده است اقتصاد می باشد .

وی ادامه داد: اگر به توانمندی های داخلی اتکا داشته باشیم و بتوانیم زمینه رشد آن را فراهم کنیم راه ضربه را گرفته ایم و در برابر دشمن ایستاده ایم و همین اهمیت موضوع را مشخص می کند.

میرزابیگی بیان کرد: نامگذاری و تاکیدی که در شعار سال 95 وجود دارد اهمیت شرایط موجود را بیشتر مشخص می کند، در تحریم های صورت گرفته و موضوع برجام راه نفوذ و فشار دشمن مسائل اقتصادی بوده است در حالی که اگر قوه برتر در این زمینه می بودیم هرگز آسیب پذیر جلوه نمی کردیم.

این مسئول با اشاره به دو کلمه اقدام و عمل به عنوان پسوند های اقتصاد مقاومتی تبیین کرد: این تاکید می خواهد که اقتصاد مقاومتی که تا کنون تنها در شعار ها و سخنرانی ها نمود یافته است به صورت برنامه اجرایی در آید و به مرحله عملیاتی و بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: همه مسئولین و مردم موظف هستند که به این شعار جامه عمل بپوشند ، مردم با خردید کالاهای داخلی و دولت با حمایت از تولید کننده داخلی می توانند نقش مهمی را در خروج از بحران ایفا کنند.

میرزا بیگی اذعان کرد: هر گونه وابستگی به خارج در زمینه های مختلفی چون خوراک، پوشاک و  فناوری باید با بهره از منابع داخلی رفع شود، تنها راه نجات فناوری و پیشرفت علمی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع) گفت: نگاه ما باید به توانایی های داخلی باشد و هر گونه چشم امید به خارج را باید از میان برداشت و روی توانمندی و منابع داخلی تمرکز کرد، شعار ما می توانیم از ابتدای انقلاب راهکار ما بوده و امروز نیز باید همین گونه باشد.

 میرزا بیگی در خاتمه بیان کرد: امروز باید متکی به خود باشیم و با بهره بردن از کلید های طلایی اقتصاد مقاومتی وضعیت نابه سامان اقتصاد را به بهترین شکل سر و سامان بدهیم.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار