نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آزمایش های موشکی ایران خواب راحت را از چشمان آمریکا و همپیمانانش ربوده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۹۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سد احمد میرعمادی در مراسم گرامیداشت روز 29 فروردین در جمع نیروهای مسلح گفت: آزمایش های موشکی و رزمایش های نیروهای مسلح کشورمان خواب راحت را از چشمان آمریکا و همپیمانانش ربوده است.
وی با بیان اینکه افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی نیروهای مسلح ضامن آرامش و آسایش ایران اسلامی است، افزود: امنیت حاکم بر ایران امنیت پایدار و زبانزد دنیا است؛ به گونه ای که امرز تروریست ها در قلب اروپا و کشورهای همسایه دست به عملیات تروریستی انجام می زنند اما در ایران کاری از پیش نبرده اند و این بیانگر بالابودن امنیت در سایه ایثار و فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی و اقتدار نظام است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه پایبندی به دین و ولایتمداری موجب ایجاد وحدت، امنیت و اقتدار نیروهای مسلح شده است، گفت: 29 فروردین روز تاریخی و روز گذشت ایثار و ایستادگی ارتش بر آرمانهای امام بزرگوار و شهیدان والا مقام و روز به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار نظام است.
میرعمادی تصریح کرد: بعد از پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران دشمنان وقتی متوجه شدند که انقلاب و حادثه بزرگی در ایران اتفاق افتاده که می تواند بر دل مردم بنشیند به فکر ضربه زدن به این نظام افتادند و در اولین اقدام به دنبال از بین قدرت دفاعی کشور رفتند و سعی کردند که ارتش را منحل کنند چون می دانستند که ارتش در مسیر دفاع از امنیت و حفظ منافع ملی قدم برمی دارد.
وی با بیان اینکه همراهی با مردم در خنثی کردن کوتای 21 سال 57 موجب شد که ارتش هویت مردمی خود را حفظ کند و از طرفی امام خمینی (ره) با پیام خود در 29 فروردین به ارتش هویت بخشید اظهار کرد: ارتش حامی ملت، پشتیبان انقلاب و مطیع رهبر است.
نماینده ولی فقیه در لرستان باا شاره به اینکه دومین توطئه دشمن علیه انقلاب اسلامی تحمیل هشت سال جنگ بود بود، گفت: در این دوران نیز نقش ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح نقش برجسته ای بوده است. ارتش از ابتدا تا انتهای جنگ در عملیات مختلف از خود حماسه، رشادت و غیرت نشان داده است و تقدیم هزاران آزاده، اسیر و شهید گواه این ادعا است.
میرعمادی بیان کرد: نقش ارتش در مقابله با متجاوزان بر کسی پوشیده نست و البته این رشادت ها نیز در تاریخ به ثبت رسیده اند.
وی با بیان اینکه مقابله با ضد انقلاب در کردستان و آذربایجان از دیگر افتخارات ارتش بوده است افزود: آنچه که دشمنان از آن واهمه دارند این است که ایران از نیروی مسلح مقتدر برخوردار باشد به همین دلیل تهدید نظامی همواره از تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر برادری، اقتدار و قدرت نیروهای مسلح نبود دشمن یک لحظه در حمله نظامی درنگ نخواهد کرد.
میرعمادی ادامه داد: خودکفایی، آمادگی رزمی و حفظ روحیه جهادی و انقلابی سبب شده است که ارتش به عنوان یک نیروی مسلح توانمند در تمام عرصه ها سربلند و پیروز باشد.
وی با اشاره به اینکه تهدید دیگر دشمن تحریم، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و مسئله مهمتر نفوذ دشمن در داخل کشور بوده است، بیان کرد: آنچه که باعث شد بیداری اسلامی شکل بگیرد، غرب پای میز مذاکره حاظر شود و دشمن به شکست سیاسی فرهنگی و اجتماعی و نظامی خود اعتراف کند نشات گرفته از بصیرت و اقتدار نیروهای مسلح بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اولین وظیفه ما تقویت ایمان، بصیرت سیاسی و دینی و حفظ روحیه انقلابی است. مبادا این روحیه حفظ شود؛ چرا که اگر دشمن از سستی ما استفاده کند ضربه خود را به نظام وارد می کند.


ارسال نظرات