پایگاه یازهرا(س) در هفته ای که گذشت اقدام به فعالیت های فرهنگی و سازندگی متنوعی شامل اردوهای حلقه های صالحین، مسابقات ورزشی و غیره...نمودند.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: بسیجیان پایگاه یازهرا(س) مبارکه استان اصفهان در هفته ای که گذشت اقدام به فعالیت های فرهنگی و سازندگی متنوعی شامل اردوهای حلقه های صالحین، مسابقات ورزشی و غیره...نمودند. 

قسمتی از این فعالیت ها به شرح زیر است: برگزاری حلقه صالحین سردار شهید حاج رضا نصوحی در امامزاده سید محمد دیزیچه  و برگزاری اردوی تفریحی حلقه صالحین سردار شهیدحاج رضا نصوحی در محل پارک زینلی که در این اردو به منظور رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات، سرگروه ها جهت برگزاری بهتر جلسه و تقویت برنامه های ورزشی در حلقه های صالحین  با تعداد 6 حلقه برگزار شد.

از دیگر برنامه های این پایگاه دیدار از مرکز توانبخشی دیزیچه و دیدار از خانواده شهید مدافع حرم علی خالقی بود که به رسم یاد بود هدایایی به آن ها تقدیم گردید؛ همچنین در بخش ورزشی پایگاه اقدام به برگزاری مسابقات پینت بال و تیراندازی نمود که به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نقدی اهدا شد.

از برنامه های جهادی پایگاه اردوی یک روزه جهادی ترمیم و مرمت پایگاه  بود که به همت بسیجیان حلقه صالحین سردار شهیدحاج رضا نصوحی انجام گرفت.  

همچنین بسیجیان در روز جمعه  پس از اجرای برنامه کوهنوردی در نماز جمعه شهر دیزیچه حضوریافته و نماز جمعه را اقامه کردند.  

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات