تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل بسیج و سپاه موثر خواهد شد

تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی درست سپاه و بسیج در جهت اقدامات عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در رامسر با جدیت پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۵۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹







خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه رامسر، اولین جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف و سیاست های شعار سال ۹۵ با محوریت قطب بندی پتانسیل های موجود در شهرستان با حضور مسئولین و كارآفرینان اقتصادی در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه رامسر برگزار شد.

سرهنگ محمد جعفری در این جلسه با تاكید بر شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان كرد: در بحث اقتصاد مقاومتی با مبنا قرار دادن بر توان دورنی و پتانسیل های موجود می توانیم با شناسایی این ظرفیت ها و همكاری همه دستگاه ها اقدامات اساسی و بنیانی قابل توجهی را به انجام برسانیم.

وی افزود: بعد از جنگ ۸ سال دفاع مقدس با تكیه بر نگاه اقتصاد مقاومتی نشان دادیم كه می توانیم پله های پیشرفت را طی كنیم و بحث اقدام و عمل مسئولیت ما را صد چندان می كند.

وی اظهار داشت: در شهرستان رامسر خوشبختانه در میان همه نهادها و دستگاه ها اتحاد خوبی وجود دارد و باید همه بكوشیم تا در همین ابتدای سال با برنامه ریزی مناسب این مقصود را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به اینكه در سخنان و سیره اهل بیت نیز به اقتصاد مقاومتی تاكید شده افزود: در این راستا باید تلاش شود كه سخنان رهبر اجرایی گردد و اقدامات خوبی در شهرستان داشته باشیم و با تكیه بر اقتصاد مقاومتی دغدغه های تولید كننده ها مرتفع شود.

فرمانده سپاه رامسر بیان كرد: سپاه و بسیج از روز اول در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات و فعالیت های خوبی را از خود نشان داد كه مورد تشویق مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت و در امسال نیز با تمام وجود تلاش می كنیم تا با همكاری همه دستگاه های اجرایی شعار سال كه همان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است را به نحو احسن به انجام برسانیم.

محمد آزاد در این جلسه نیز با اشاره به اینكه امكانات مختلف و ظرفیت‌های ایران برای همه ثابت شده گفت: باید در بالفعل درآوردن ظرفیت های موجود در شهرستان رامسر تلاش كرد تا به خواسته های اصلی و پیش رو دست یابیم.

وی افزود: برا این اعتقاد هستم كه صرفا به برگزاری جلسات نباید اكتفا كرد و باید در عملیاتی كردن تصمیمات نیز بكوشیم تا در پایان نتیجه خوب و مناسبی را در بین آحاد مردم داشته باشیم.

وی بیان داشت: بسیاری كشورها بعد از جنگ هایی كه شكل گرفت از میان رفته بودند اما با فكر و اندیشه مردم و برنامه ریزی درست اقتصادی در سطح جهان شكوفا شدند و اقتصادی پویا دارند.

معاون فرماندار رامسر در ادامه با بیان اینكه برای اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی باید برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی داشته باشیم، افزود: دستگاه های اجرایی در حوزه های خود باید ظرفیت ها و پتانسیل ها را شناسایی كنند و در جلسات قرارگاه جهاد اقتصادی ارائه دهند تا پیگیری و عملی شود.

وی در آینده ای نزدیك از راه اندازی دفتر در فرمانداری با عنوان قرارگاه مقاومتی خبر داد كه ارتباط مستقیم بین ادارات و رئیس قرارگاه صورت گیرد.

سردار جمشید حجتی نیا با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی كه در شهریور ۸۹ از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد گفت: در زمینه این موضوع باید تشكیل جلسات را به عملی و اجرایی كردن مصوبات كشاند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان بیان كرد: موضوع اصلی بحث قطب بندی می باشد كه باید براساس ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه برنامه های پیشنهادی ارائه شود و محوریت های قابل اجرایی بالفعل مشخص و كار بر روی آن را باید با تمام توان آغاز كرد.

وی با اشاره به اینكه قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید درست تعریف شود ادامه داد: اگر شناسایی درستی در این بحث صورت نگیرد اعتبارات به جا و درست هزینه نمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار