خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و توان نظامی قرار دارند و در مقابل دشمنان از تمام توان نظامی استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۶۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم روز ارتش که امروز در مقابل لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند انسان را در دفاع از ارزش‌های انسانی تشویق کرده و در حقیقت بنیانگذار اقتدار و عظمت خدای متعال است و سند آن آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» است.

 وی تصریح کرد: خدای متعال فرمان داده در مقابل دشمنان خدا که همان دشمنان مردم هستند باید از هر توان دفاعی و نظامی استفاده کرد و از حق مظلومان و محرومان دفاع کرد.

 امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که ارتش ما افزایش توان نظامی را عبادت و بندگی به شمار می‌آورد، تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس تفکر الهی و معنوی و بهره‌گیری از وحی الهی هر روز در پی افزایش توان نظامی و دفاع از مظلومان و محرومان عالم و پاسداری از نبوت است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پا خاسته تا دستورات نبی اکرم (ص) را دنبال و اجرا کند و در دفاع از مسلمانان و غیر مسلمانانی که از مسلمانان درخواست یاری و کمک دارند هیچگاه کوتاهی نخواهد کرد چرا که این مهم دستوری الهی است.

وی گفت: ارتش، سپاه و بسیج با پیروی از منویات رهبری و با ارائه خدمات مستشاری در کشورهایی چون یمن، عراق و سوریه آن‌ها را سقوط و شکست نجات دادند و اجازه ندادند اهداف امریکایی‌ها، وهابی‌ها و مستکبران جهان در آن کشورها محقق شود و در نهایت داعش به عقب رانده شد.

 آیت‌الله عابدینی ابراز امیدواری کرد ارتش و نیروهای مسلح با دلسوزی هر چه بیشتر و بهره‌گیری از تکنولوژی روز همچنان در پی ارتقای توان نظامی بوده و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها