خبرهای داغ:
توسط معاون پژوهش و نیروی انسانی قزوین؛
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم سال 1395 جزئیات برنامه ‌ها و روزشمار هفته معلم را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۶۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم سال 1395 جزئیات برنامه ‌ها و روزشمار هفته معلم را تشریح کرد.

وی افزود: سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم با هدف ایجاد انگیزه مطلوب در معلمان و شناساندن روش‌های مطلوب تر در عرصه فعالیت های آموزشی و پرورشی و نیز معرفی تعدادی از معلمان نخبه در هفته معلم برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خاطر نشان کرد: در اجرای برنامه های بزرگداشت مقام معلم باید نقش دستگاه ‌های بیرون از آموزش و پرورش در استان برجسته‌تر گردد و انتظار می رود سایر نهادها و دستگاه های استان مسئولیت برگزاری بزرگداشت مقام معلم را بر عهده بگیرند.

خیراله رحمانی تصریح کرد: برنامههای متنوعی در هفته معلم پیش بینی و برنامه ریزی شده است که سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 10 اردیبهشت ماه، دیدار با ائمه جمعه استان، نواختن زنگ سپاس در مدارس، میثاق با شهدا، برگزاری همایش استانی تجلیل از معلمان نمونه از جمله این برنامه ها می باشد.

ایشان اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، تجلیل از خاواده های شهدا، برگزاری یادواره 58 شهید فرهنگی استان، رونمایی از سند برنامه های سال 95 آموزش و پرورش استان، حضور فرهنگیان در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان به روز شمار هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: از 12 لغایت 18 اردیبهشت ماه به نام هفته معلم نامگذاری شده است، لذا روز شمار هفته معلم در سال 1395 بدین شرح می باشد:

12 اردیبهشت ماه روز معلم و اندیشه مطهر،

13 اردیبهشت ماه روز معلم و میثاق با ولایت،

14 اردیبهشت ماه روز معلم، جامعه و فرهنگ تکریم،

15 اردیبهشت ماه روز معلم، پیشکسوتان تعلیم و تربیت،

16 اردیبهشت ماه معلم و جلوه های ایثار،

17 اردیبهشت ماه معلم، زمینه ساز وحدت ملی،

18 اردیبهشت ماه روز معلم، فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها