حاج مصطفی خورسندی :

تشکیل کارگروه پیگیری منویات رهبری خطاب به مداحان

مدیرعامل خانه مداحان با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب خطاب به مداحان از برنامه‌ریزی برای تقویت حوزه پژوهش و آموزش در عرصه ستایشگری و نقش مداحان در اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۱۶۴۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
مصطفی خورسندی، مدیرعامل خانه مداحان در گفت‌وگویی با اشاره به راه‌اندازی کارگروه ویژه منویات مقام معظم رهبری در خانه مداحان اهل بیت(ع)، گفت: یکی از وظایف تشکل‌های مداحی عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب است. لذا ‌از کارهایی که در آخرین نشست خانه مداحان با حضور بزرگان جامعه مداحی و اعضای خانه مداحان و همچنین ریاست هیئت مدیره خانه مداحان داشتیم، تشکیل گروهی برای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری بود.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بتوانیم آنگونه که شایسته است دستورات مقام معظم رهبری را انجام دهیم، افزود: یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب در رابطه با جامعه مداحی فرمودند این بود که ذاکرین اهل بیت(ع)، را پدیده منحصر به فرد تشیع خواندند. همچنین اینکه این جامعه، مجموعه‌ای است که به اثربخشی آن توجه آنگونه که باید نشده است.
مدیرعامل خانه مداحان تصریح کرد: یکی از مسائلی که با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری خواهیم کرد بحث توانمندی و تاثیرگذاری این مجموعه در نشر فرهنگ و معارف اسلامی است. همچنین بحث فعالیت علمی در این حوزه یکی دیگر از منویات رهبر معظم انقلاب است که روی این موضوع کار ویژه‌ای را شروع خواهیم کرد.
خورسندی ادامه داد: کاری که در حال حاضر روی آن برنامه‌ریزی می‌کنیم، تقویت حوزه پژوهش و همچنین تقویت حوزه آموزش در عرصه ستایشگری است.
وی با اشاره به نقش ذاکرین در تحقق شعار سال، بیان کرد: ذاکرین در این عرصه‌ها می‌توانند تلاش بسیار و تاثیرگذاری بالایی داشته باشند. تاثیر ذاکرین در اقتصاد مقاومتی و فقرزدایی از مباحث ویژه‌ای است که در طول سال به آن می‌پردازیم.
مدیرعامل خانه مداحان خاطرنشان کرد: اینکه ذاکرین مردم را به جلوگیری از اسراف راهنمایی کنند و توجه آنها را به تولیدات داخلی جلب کنند مواردی است که هم شعرا و هم ذاکرین می‌توانند اثرات خاص خودشان را در آن بگذارند. لذا امیدواریم با این تلاش‌ها اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.
ارسال نظرات