مسئول عملیات بسیج گفت: دکترین آمریکا حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و استکبار است درحالی که دکترین جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی و ضد استکباری است.
کد خبر: ۸۶۶۱۶۵۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار نصرت الله سیف در بیرجند محل برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس  و در جمع  مسئولان استانی و  بسیجیان شرکت کننده در رزمایش در منطقه عمومی بیدخت بیرجند اظهارداشت: تمام پیام ما به داخل و خارج از کشور این آیه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ است.
 
مسئول عملیات بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما توان داریم و قدرت خود را در برابر دشمن تجهیز خواهیم کرد، گفت: این توان برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین بوده و با امید  به خداوند متعال برای دشمنان رعب و وحشت ایجاد خواهد نمود.
وی یادآورشد: ابتدای انقلاب دو کشور ابرقدرت امریکا و شوروی می خواستند همه کشورها را زیر چتر خود قرار دهند و کشورها را هدایت کنند و هیچ کشوری استقلال نداشته باشد و ایران هم از این خواسته مستثنی نبود .
 
دکترین نظام ما نه غربی، نه شرقی جمهوری اسلامی است
 
وی با بیان اینکه شروع انقلاب به وسیله رهبری وارسته، مرجعی عالی قدر شروع شد و شعار انقلاب نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی این چهار کلمه همه نظام و دکترین نظام ما است و ایران از نظر استراتژیکی (راهبردی ) و ژئوپلیتیکی (جغرافیای سیاسی) نقطه ثقل جهان اسلام است.
 
سیف با اشاره به اینکه امریکا با کل نخبگانش در ساختمان پنتاگن دور هم نشستند و هر روز توطئه هایی برای دنیا می ریزند و برنامه ریزی می کنند، ادامه داد: آنها از همان ابتدای انقلاب بنا را بر این گذاشتند که جمهوری اسلامی ایران را برهم بزنند و انقلاب اسلامی را نابود کنند.
 
نفوذ سناریوی جدید امریکا برای از بین بردن انقلاب اسلامی
 
وی با اشاره به سناریوهای دشمن از همان اوایل انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از این سناریوها منحرف کردن انقلاب، نفوذ در دست اندرکاران انقلاب بود که تا حدودی نیز موفق شدند به عنوان مثال با همراهی و پشتیبانی از  بنی صدر  و آن مشکلاتی که  سر راه انقلاب اسلامی قرار دادند. امروز امریکا  توطئه سناریویی با عنوان نفوذ را دستور کار خود قرار داده است.
 
سردار سیف با اشاره به راه انداختن جنگ تحمیلی عراق و هشت  سال حمایت و پشتیبانی شدید ابرقدرتها از صدام عنوان کرد: جنگی در طول تاریخ نبوده است که هر دو ابرقدرت شرق و غرب با همدیگر متحد باشند اما در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، هر دو هر دو ابرقدرت و حتی اروپا به حمایت از صدام پرداختند.
 در دوران هشت سال دفاع مقدس با عنایت خدواند متعال و فرماندهی مدبرانه مقام معظم رهبری و فرمانده محترم کل قوا و همچنین شجاعت و ایثارگری بسیجیان و نیروهای مسلح در صحنه های جنگ حق علیه باطل به جایی رسید که دشمن پشیمان شد و ابرقدرت‌ها به فکر چاره افتادند.
 
وی  تصریح کرد: دشمنان و ابرقدرتها بعد از اینکه دیدند آبرویشان از بین می‌رود و حیله و ترفندهای آنان خنثی شده هر آنچه جمهوری اسلامی ایران می‌خواست در قطعنامه آوردند چون چاره‌ای ندیدند جزء اینکه جنگ را تمام کنند.
 
جنگ ایران و امریکا تمام شدنی نیست 
 
معاون عملیات  بسیج  مستضعفین با اشاره به اینکه ایران اسلامی هفته دفاع مقدس را جشن گرفته و یاد و خاطره آن دوران را گرامی می دارد، ادامه داد: اما دشمنان و طرف مقابل ما با افتضاح و شکستی که در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند کاری کردند که خود و متحدانشان را به نابودی می‌برند.
 
وی با تاکید بر اینکه جنگ امریکا و ایران تمام شدنی نیست چرا که در اصول بایکدیگر اختلاف دارند، گفت: دکترین آمریکا حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و استکبار است درحالی که دکترین جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی و ضد استکباری است.
 
سردار سیف افزود: آمریکا کشوری ظالم و سلطه‌گر است اما دکترین جمهوری اسلامی ایران عدم سلطه امریکا بر کشورهای مسلمان و مستضعف است  و همین دکترین‌ها است که استراتژی‌ها را مشخص می‌کند.
 
معاون عملیات بسیج  با اشاره به اینکه جنگ ایران و امریکا هزاران کیلومتر فاصله گرفته و اکنون در هر جایی که امریکا ظلم کند ما در آنجا با آنان می‌جنگیم و تعارفی نداریم، گفت: اگر امروز آمادگی حضور مردم در صحنه و آمادگی دفاعی  و تکنولوژی در کشور ما نبود امریکا یک روز هم به جمهوری اسلامی ایران امان نمیداد.
 
وی با بیان اینکه برای امریکا مهم نیست چه کسی مدیر باشد بلکه  نمی‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، تاکید کرد: اگر امروز خاطر امریکا از غرش موشک‌های ایران آسوده شود به ما یک لحظه هم امان نمی‌دهد.
 
امریکا اگر کوچکترین اشتباهی کنند یک افتضاح در پرونده سردمداران امریکا ثبت خواهد شد
 
سردار سیف با اشاره به اینکه امریکایی‌ها 34 پایگاه نظامی در منطقه مستقر کردند اما جمهوری اسلامی ایران با دشمن‌شناسی خود نقاط  ضعف پایگاه‌های آنان را شناسایی کرده‌ افزود: اگر کوچکترین اشتباهی کنند یک افتضاح بزرگ در پرونده سردمداران امریکا ثبت خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: امریکا می‌داند قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران از دست امریکا خارج شده و می داند وقتی بسیج دو هزار گردان بیت المقدس و چندصد گردان امام حسین(علیه السلام) و امام علی(علیه السلام) آماده رزم دارد آنان نفر به نفر بسیجیان را ارزیابی می‌کنند و می‌دانند بسیجیان برای دفاع از اعتقادات و باورهای خود می‌جنگند و در این راه تنها به شهادت می‌اندیشند.
 
نقاط ضعف امریکایی ها بچه بسیجی ها هستند
 
معاون عملیات  بسیج با بیان اینکه امریکا ما را در لبنان و عراق و سوریه آزموده، عنوان کرد: امریکا می‌داند کشورهای عراق و سوریه این آموزش‌ها را از ایران آموخته‌اند .
 
وی با بیان اینکه نقاط ضعف امریکایی ها بچه بسیجی های ما هستند، عنوان کرد:  هر کس با امریکا مبارزه کند ما وظیفه داریم تجربیات خود را در اختیار او قرار دهیم چون امریکا بی‌رحم است و به مسلمانان رحم نمی‌کند.
 
معاون عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه کشور خاطر نشان کرد: به امید خدا پیروزی نصیب مسلمانان و مستضعفان و رزمندگان اسلام خواهد شد و روزی نماز جماعت را در مسجد الاقصی به امامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اقامه می کنیم و این امر انجام شدنی است.
 
منبع :پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی


ارسال نظرات