فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در مراسم رژه نیروهای مسلح

نیروهای مسلح دژ استوار ملت هستند

امیر برزگری گفت: امروز همه بدخواهان کشور بدانند که نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تحت فرمان رهبر معظم انقلاب پناهگاه و دژ استوار ملت هستند.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۱۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر سرتیپ دوم ابولفضل برزگری فرمانده لشگر پیاده 28 کردستان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتش در سنندج که با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی و چهرههای مذهبی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در عرصه جنگ سخت و شهید آوینی در عرصه جنگ نرم به شهادت رسیدند.

وی گفت: امروز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح در شهرهای سنندج، سقز و مریوان آخرین دستاوردهای نظامی اعم از توان رزمی، استعدادهای نیروی انسانی، تجهیزات جدید ساخته شده توسط ارتش در حوزه فناوری و اطلاعات و خودرویی و موشکی را به معرض دید عموم مردم غیور سرزمین مجاهدت‌های خاموش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به 3550 شهید لشکر 28 پیاده کُردستان و یکهزار شهید پیشمرگ مسلمان کُرد و همچنین شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: یقیناً، عزت، سربلندی و عظمت ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بینالمللی مرهون رشادت‌های شهدای گرانقدر ما هستند

برزگری در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، بر حرکت در راستای تحقق این شعار تاکید کرد.

فرمانده لشگر پیاده 28 کردستان تصریح کرد: امروز همه بدخواهان این کشور بدانند که ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تحت امر و فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و پشتوانه محکمی برای رهبری و مردم هستند.

ارسال نظرات