به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
رژه نیروهای مسلح در بزرگداشت روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۳۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، هزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی رژه باشکوه نیروهای مسلح شهرستان شاهرود در میدان ولایت این شهر برگزار شد.

در این مراسم که مسئولین شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان حضور داشتند، یگان های نمونه از تیپ 158 شهید کشاورزیان و 258 شهید پژوهنده لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود، گروه پدافندهوایی ده محرم، نیروی انتظامی، گردان های امام حسین(ع) و گروهان های نمونه بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از مقابل کلام الله مجید و تمثال مقام معظم رهبری و امام راحل و مسئولین و مردم شهید پرور شاهرود رژه رفتند.

در این مراسم که خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم حضور داشتند، حجت السلام محمود ترابی امام جمعه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهدا به خصوص شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران امروز در اوج اقتدار و صلابت و ایستادگی قرار دارد.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و توان نظامی و دفاعی قرار دارند و علاوه بر پاسداری از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی به کمک سایر کشورهای مظلوم نیز می شتابند و برای اسلام و اعتقادات خود جان می دهند.

ترابی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید داشتند نیروهای مسلح ما متمایز از تمام نیروهای مسلح دنیا هستند چرا که مکتبی و اعتقادی هستند و با اعتقاد خود به دفاع از حریم انقلاب اسلامی می پدازند.

امیر زارع ارشد ناجا در استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ولایی و مکتبی ما با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی کل قوا برای دفاع از نظامی اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارد و در این زمینه مطیع امر ولایت است.

وی افزود: تلاش و کوشش همه نیروهای مسلح ارتقا توان دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام است و حیطه ماموریت ما هر کجا که باشد ما سرباز انقلاب و اسلام هستیم و وظیفه داریم در صحنه حاضر و دفاع نماییم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ایران چنان نیروی بازدارندگی دارند که دشمن جرات نمی کند باردیگر به کیان جمهوری اسلامی تعرض نماید و اگر این دیوانگی را بکند با پاسخ دندان شکن روبرو خواهد شد.

در این برنامه تکاوران نیروی زمین به اجرای نمایش های رزمی و شکستن اجسام نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها