رونمایی از کتاب شهید آباد در مازندران

همزمان با هفته هنر اسلامی از کتاب شهید آباد در بهشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۶۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر حوزه هنری مازندران امروز در مراسم اختتامیه همایش هنر انقلاب اسلامی با اشاره به برپایی اختتامیه هفته هنر اسلامی در روستای شهید آباد بهشهر، اظهار داشت: در این مراسم رونمایی از کتاب شهید آباد نیز انجام شد.

سینا دلشادی با بیان اینکه اختتامیه هفته هنر انقلاب با سفر جمعی از هنرمندان از ساری و دیگر نقاط به روستای شهید آباد بهشهر همراه بود، افزود: اجرای موسیقی شهید آباد از تولیدات سال گذشته حوزه هنری و  برپایی مراسم شعرخوانی و خاطره‌گویی از برنامه‌های مراسم اختتامیه است.

وی با اشاره به نقش و اثرگذاری شهید آوینی در بیان هنر انقلاب اسلامی, گفت: حوزه هنری تبلوری از هنر انقلاب بوده و در نگاه تاریخی به آن حوزه اندیشه و هنر است.

دلشادی با بیان اینکه تعدادی از جوانان با احساس علاقه با زبان و بیان هنر در قالب فیلم، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی زبان گویای انقلاب شدند، تصریح کرد: رونمایی از کتاب مجموعه عکس شهید آباد یکی از اقدامات امسال حوزه هنری است.

وی با اشاره به ویژگی ارزنده روستای شهید آباد به عنوان روستایی برجسته در تقدیم آلاله‌های جوان و شهید در دوران جنگ تحمیلی، افزود: بیان رشادت جوانان شهید آبادی در قالب هنر بخشی از انعکاس حماسه سازی‌ها در انقلاب خواهد بود.

دلشادی بیان کرد:کتاب شهید آباد حاصل فعالیت هنری عکاسی در بیش از 40 قطعه عکس هنرمند مازندرانی مهدی معصومی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار