حل مشکل مسکن خانواده معلم فداکار خاشی به دستور تولیت آستان قدس رضوی

هیئتی از سوی تولیت آستان قدس رضوی به منظور ملاقات و دلجویی از خانواده حمیدرضا گنگوزهی، معلم فداکاری که در روستای مرزی «گزو» از توابع شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، جان خود را برای حفاظت از دانش آموزان مدرسه از دست داد، اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج،  هیئتی از سوی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به منظور ملاقات و دلجویی از خانواده حمیدرضا گنگوزهی، معلم فداکاری که در روستای مرزی «گزو» از توابع شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، جان خود را برای حفاظت از دانش آموزان مدرسه از دست داد، اعزام شدند.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی در این ملاقات، ضمن دیدار با پدر، مادر، همسر و فرزندان آن مرحوم، سلام گرم تولیت آستان قدس رضوی را به ایشان ابلاغ و کمک های مالی و لوح تقدیر آستان قدس رضوی را به خانواده مرحوم گنگوزهی و شهنوازی، معلم همکار وی اهدا کرد.

مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی ضمن دعوت از این خانواده برای تشرف به مشهد مقدس به میزبانی آستان قدس رضوی، اعلام کرد: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی ، مأمور هستیم برای تأمین مسکن همسر و فرزندان این معلم ایثارگر، بررسی لازم را انجام دهیم تا مشکل مسکن این خانواده از سوی آستان قدس رضوی حل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار