با حضور مسئولان بسیج رسانه صورت گرفت

دیدار با خانواده دو شهید رسانه

باحضور مسئولان ارتش، سپاه و بسیج رسانه از دو خانواده شهدای رسانه بازدید به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۲۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، شب گذشته با حضور مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه کشور، حجت الاسلام محمد حسنی جانشین عقیدتی سیاسی ارتش و سردار مهران طهماسبی معاون نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین از خانواده‌های شهیدان علی علیزاده تبریزی و حسین مشکین از شهدای رسانه بازدید به عمل آمد.

در این مراسم ابتدا از خانواده شهید علیزاده تبریزی بازید به عمل که مادر وی بعد از شهادت پسر خود به مدت 10سال از منزل بیرون نیامده بود.

وی در این مدت هر شب ساعت 24 برای فرزند شهید خود نامه می‌نویسد و این نامه‌ها تاکنون حدود 3 هزار و 765 نامه شده است. نامه‌های این مادر شهید به درد دل با فرزند خود پرداخته است.

در این بازید حجت الاسلام محمد حسنی گفت: شهیدان حیات طیبه را ترسیم کردند؛ دلم برای جوانانی که از فضای شهیدان دور هستند می‌سوزد چرا که این ظرفیت بزرگ را از دست می‌دهند.

همچنین در این بازید مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه کشور گفت: شهیدان نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند، خدا را شکر این مجالس باعث می‌شود از شهیدان بیشتر یاد شوند.
در ادامه این مراسم از منزل شهید حسین مشکین بازدید به عمل آمد که فیلمبردار شهید صیاد شیرازی بودند.

همسر شهید مشکین در این مراسم در تبیین شخصیت این شهید گفت: شهید مشکین به هیچ عنوان نماز شبشان ترک نمی‌شد و همیشه به ما توصیه می‌کردند که ما هرچه داریم از نماز و قرآن داریم؛ من جایی که ایشان نماز شب می‌خواند یک درخت کاشته‌ام.

همچنین در این مراسم دختر شهید مشکین در توصیف پدر خود در یک جمله گفت: پدرم برایم نماد پاکی بود.
در پایان این مراسم از خانواده این شهیدان بزگوار تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات