جواد نجفی عرب گفت: اظهارات رییس کل بانک مرکزی، عدم هماهنگی در پیکره دولت را نشان می‎دهد اینکه دولت برجام را مهم و ولی‌الله سیف، برجام را بدون دستاورد معرفی می‎کند که به نوعی افشاگری است.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۲۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

جواد نجفی عرب کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره  به اظهارات رییس کل بانک مرکزی که برجام هیچ چیز عاید ایران نکرده‌است گفت: اظهارات رییس کل بانک مرکزی،عدم هماهنگی در تیم‌های اقتصادی دولت را نشان می‎دهد؛ دولت برجام را مهم و ولی الله سیف، برجام را بدون دستاورد معرفی می‎کند. این بدان معناست که تیم اقتصادی هماهانگ نیست که سیف بدون هماهنگی دست به افشاگری زده است.

وی فزود: آمریکا در عرصه‎های مختلف در برابر ایران بازنده بوده است لذا خوی استعماری، شکست را نمی‎پذیرد، نه تنها در برجام بلکه در هیچ برنامه‎ای نمی‎توان به آمریکا اعتماد داشت.

این استاد دانشگاه گفت: رهبری انقلاب در بیانات متعدد کارشکنی آمریکا را مطرح نموده‎اند، اجرای برجام دارای ایرادات فراوان است؛ دولتمردان هنر دیپلماسی را در جهت توانمندی کشور و حقوق ملت به کار گیرند، رفتارهای متضاد مسوولین از حرف تا عمل جامعه را به ورطه نابودی در حوزه‎های مختلف می‎کشاند.

ارسال نظرات