خبرهای داغ:
فرماندار میانه:

ارتش همیشه دوشادوش سپاه و بسیج افتخار آفریده است

خبرگزاری بسیج: فرماندار میانه در آیین رژه این شهرستان با تبریک روز ارتش، با اشاره به تاریخ پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی در برابر منافقان و تروریست ها و نابودی اقدامات تجزیه طلبانه و شرکت در جنگ علیه دشمن بعثی، سه گام مهمی است که ارتش پس از انقلاب برداشته است و اکنون دوشادوش سپاه و بسیج در حال تجهیز خود به جدیدترین و مدرنترین تجهیزات نظامی و ارائه آموزش های لازم است.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۴۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حمید شکری افزود: اکنون ارتش ما به قدری نیرومند شده است که موجب رشک و حسد دشمنان شده است.

فرمانده تیپ 36 پمکا میانه نیز در ابتدای این آیین ضمن خیرمقدم گویی، پیام بازدارندگی ارتش را به گوش جهان رساند و تصریح کرد: ما اهل تجاوز و جنگ نیستیم ولی اگر کسی بخواهد چشم طمع به این کشور را داشته باشد، در فراتر از مرزهایمان با او نبرد کرده و از کیان خود دفاع خواهیم کرد.


امیر شاپور توکلی هدف از برگزاری سان و رژه 29 فروردین را نمایش اقتدار قوای مسلح، تقویت روحیه ملی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

در پایان این آیین شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدا و گلباران و عطرافشانی قبور آنان، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها