خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

اقتدار و صلابت ملت بزرگ ایران در قامت استوار ارتش متبلور است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در حاشیه آیین رژه نیروهای مسلح جلفا ضمن تبریک روز ارتش گفت: اقتدار نظامی و صلابت مثال‌زدنی ملت بزرگ ایران اسلامی در قامت استوار ارتش در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی استکبار جهانی متبلور است.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۵۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: بیست و نهم فروردین، روز مردانگی و جوانمردی دلیرمردانی است که با قدرت ایمان و روح توکل و ایثار همراه با استقامت و پایداری ؛ عزت و شرف به ایران اسلامی بخشیدند.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، با صلابت مثال‌زدنی و هوشمندانه خود و با حفظ و ارتقای آمادگی‌های روحی و معنوی و افزایش قدرت عزم و توان ایستادگی خود، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا در مقابل هرگونه ماجراجویی و کوچک‌ترین تهدید و اقدام نظامی و نابخردانه دشمنان خوار و زبون اسلام و انقلاب اسلامی علیه تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت هر چه تمام‌تر، استوار و پابرجا همچون کوه ایستاده اند و قاطعانه درکمترین زمان هرگونه نقشه شوم و پلید دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را نقش بر آب می کنند و چنان سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بزدلان و بدخواهان ایران می زنند و درس عبرتی بزرگ برای سایر مزدوران استبداد‌طلب باشد.

فرمانده سپاه جلفا ادامه داد: روز ارتش، روزی است که امام راحل با فرمان شجاعانه خود ارتشی که رو به انحلال بود را حیاتی دوباره بخشید و امروز شاهد هستیم که ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران همواره آرامش و امنیت را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان داشته است.

تقی پور به فرمایش رهبر انقلاب در مورد اقتدار اشاره و بیان کرد: اقتدار، حافظ امنیت و هویت، مایه عزت و وسیله رسیدن به آرمان هاست و کسب اقتدار همه جانبه راه مقابله با زیاده خواهی دشمن است.

این مقام مسئول در پایان به سالروز تاسیس سپاه در دوم اردیبهشت نیز اشاره کرد و گفت: همت و تصمیم آگاهانه، تحلیل درست و به تبع آن حرکت و اقدام و آمادگی کامل از شاخصه های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از مهم ترین نقاط قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها