مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
مسابقات ورزشی کارگران استان زنجان به مناسبت هفته کارگر برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۰۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مسابقات ورزشی بین کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و تعاونی زنجانی برگزار می‌شود.

رسول احدی افزود: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته کارگر در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست خبری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برنامه‌های اجرایی در این هفته است، تصریح کرد: این برنامه روز چهارم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه حضور مدیرکل و روسا برای عیادت از بیماران کارگر بستری در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته کارگر است، تصریح کرد: طی این هفته دیدار با امام جمعه زنجان با حضور اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر و جمعی از کارگران روز ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

احدی با اشاره به اینکه آغاز برگزاری مسابقات ورزشی بین کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و تعاونی در روز هفتم اردیبهشت ماه از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته کارگر است، اضافه کرد: برگزاری همایش بزرگ هفته کار و کارگر در محل سالن همایش‌های شرکت خطوط لوله در روز هشتم اردیبهشت ماه نیز دیگر برنامه اجرایی اداره کل تعاون در هفته کارگر است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم غبار روبی، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در هفته کار و کارگر گفت: این برنامه روز نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

احدی با بیان اینکه حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برای سخنرانی در نماز جمعه و افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و فرهنگی شهرستان دندی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته کارگر اجرایی می‌شود، افزود: برنامه‌های هفته کار و کارگر از روز چهارم اردیبهشت ماه تا 11 اردیبهشت اجرایی می‌شود.

تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های شهید کارگری استان، ورزشکاران نمونه، برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی، برگزاری جشنواره امتنان، جشنواره عکس کارگر ایرانی در قالب در سه بخش عکس حرفه‌ای، عکس موبایلی و عکس سلفی نیز از دیگر برنامههای اجرایی در هفته کارگر است.

ارسال نظرات