مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره کشوری «روح خدا» که به میزبانی دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد برگزار می‌شود، تا ۱۶ تیر۹۵ اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۲۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛چهارمین جشنواره کشوری «روح خدا» با هدف شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد و نقش رهبری امام خمینی(ره)، تبیین و احیای هرچه بیشتر گفتمان امام(ره) و رهبری، ترویج سیره عملی و نظری امام خمینی(ره) و صدور آن به خارج از مرزها به میزبانی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد در سطح کشور برگزار می‌شود.

اهداف این جشنواره کشوری شامل تبیین و ترویج پیام های قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام، تشریح نقش توده‌های مردم در حمایت از قیام 15 خرداد، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و جایگاه رهبری در نظام اسلامی، تبیین نام‌گذاری سال، توسط مقام معظم رهبری به همدلی و همزبانی دولت و ملت، شناسایی ابعاد مختلف انقلاب 22 بهمن 1357 و دستاوردهای آن است.

موضوع جشنواره شامل امام خمینی(ره) و انقلاب 22 بهمن 1357 و قیام 15 خرداد سال 1342 است که توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و با مشارکت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به صورت کشوری برگزار می‌شود.بخشهای جشنواره هم شامل، مقاله‌نویسی، شعر، وبلاگ‌نویسی(مسجد بلاگ)، مسابقه کتابخوانی وصیت نامه امام(ره)، نقاشی ، خوشنویسی، نشریات تجربی و ویژه نامه‌های مساجد است که موضوع ویژه جشنواره نیز همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

زمان ارسال آثار تا پایان روز 16 تیر سال 1395 مصادف با عید سعید فطر است و شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.Masajedyazd.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 36246264-035 تماس بگیرند.

ارسال نظرات