علی بخشی از اعزام تیم اسکیت استان به مسابقات جهانی که خرداد ماه سال جاری در ایتالیا برگزار میشود خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۴۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مهین علی بخشی رئیس هیات اسکیت استان مرکزی اظهار داشت : طی توافقی که با باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی اراک صورت گرفت، مقرر شد تیم اسکیت استان مرکزی با حمایت این باشگاه به مسابقات اسکیت ایتالیا که در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام شود.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با هدف گسترش و توسعه ورزش اسکیت با هیات ورزش های همگانی استان مرکزی منعقد شده است، افزود: در این راستا و برای ارتقای توان هیات اسکیت استان و توسعه ورزش قهرمانی این رشته ورزشی و برخورداری از امکانات دیگر واحدهای صنعتی و نهادها، مقرر شد در سال جاری تفاهم نامه ای نیز با حوزه ورزش پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند منعقد شود.

علی بخشی بیان داشت: در سال گذشته ۵۲۰ ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار غیرسازمان یافته در ورزش اسکیت استان مرکزی و جشنواره ها فعالیت داشتند.

رئیس هیات اسکیت استان مرکزی ادامه داد: با فعالیت هایی که در سال گذشته در زمینه گسترش ورزش اسکیت از سوی هیات این ورزش و حمایت برخی نهادها و دستگاه ها صورت گرفت، پیش بینی می شود امسال این تعداد به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

علی بخشی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ مربی و ۲۰ داور با هیات اسکیت استان مرکزی همکاری دارند که برخی از داوران در مسابقات کشوری برای قضاوت حضور می یابند و افزایش داور و مربی در این رشته، در برنامه های سال جاری این هیات گنجانده شده است.

رئیس هیات اسکیت استان مرکزی برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی اسکیت با همکاری باشگاه های ورزشی فرهنگی ماشین سازی و شهرداری اراک با استقبال یک هزار و ۵۰۰ نفر از نونهالان و نوجوانان و جوانان، میزبانی اردوی تیم ملی اسکیت، کسب قهرمانی لیگ برتر اسکیت کشور و میزبانی مسابقات دسته جات آزاد در بخش بانوان و آقایان را بخشی از فعالیت های سال گذشته این هیات برشمرد.

وی همچنین برگزاری مسابقات لیگ استان، حضور ورزشکاران در مسابقات کشوری، ایجاد انگیزه در نونهالان، نوجوانان و جوانان و حضور در مسابقات لیگ برتر کشور و دفاع از مقام نخست سال ۹۴، برگزاری کلاس های داوری و مربی گری با هدف بالا بردن سطح آگاهی مربیان و داوران استان و برگزاری جشنواره های مختلف در طول سال را بخشی از برنامه های سال جاری هیات اسکیت استان مرکزی اعلام کرد.



مهر

ارسال نظرات