رییس اداره موسسات کار آموزی آزاد استان زنجان:
سال گذشته 346 مورد بازرسی از آموزشگاه های آزاد صورت گزفته است.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۵۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره موسسات کار آموزی آزاد استان زنجان ضمن اظهار اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی بر در نظر گرفتن قوانین و آئین نامه ها وسیاستهای سازمان و گروههای هدف و استفاده از پتانسیلهای موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف دولت اشاره و گفت: با خلاقیت، دانش و مهارت موسسین آموزشگاهها موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزشهای مهارتی فراهم شود.

صفدر اربطی با اشاره به اینکه تعداد کل آموزشگاه های آزاد در سطح استان 130 آموزشگاه می باشد، افزود: با هدف بهبود کیفی فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، تشویق آموزشگاه‌های قانونمدار و شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه آموزشگاه‌ها سال گذشته 346 مورد بازرسی بصورت دوره‌ای و منظم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر و دقیق باعث افزایش کیفیت در آموزشگاه های آزاد خواهد شد، تصریح کرد: این بازرسی ها به دو صورت عمومی و تخصصی انجام می گیرد که در این بازه زمانی 32 بازرسی تخصصی توسط مربیان و 314 بازرسی عمومی صورت پذیرفته است.

رییس اداره موسسات کار آموزی آزاد استان گفت: در راستای حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی سال گذشته 14 پروانه تاسیس 92 کارت مربیگری و 34 کارت مدیریت صادر شده است.

ارسال نظرات